نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انیمیشن The Incredibles 2 لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن اول آغاز خواهد شد

پیکسار اعلام کرد که انیمیشن شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) یک دقیقه پس از پایان انیمیشن اول آغاز خواهد شد.

در حاشیه کنفرانس استودیوهای انیمیشن‌سازی کمپانی والت دیزنی پیکچرز در نمایشگاه D23 امسال، جان لستر، رئیس کمپانی پیکسار، اطلاعات جدیدی را از انیمیشن The Incredibles 2 به اشتراک گذاشت. طبق خبری که وب‌سایت IGN منتشر کرده، او در این کنفرانس تایید کرد که این انیمیشن تنها لحظات کوتاهی پس از پایان انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) آغاز خواهد شد. لستر در ادامه گفت که فاصله بین اتفاقات دو انیمیشن تنها یک دقیقه خواهد بود. او گفت:

درست زمانی که انیمیشن اول به پایان می‌رسد، انیمیشن دوم شروع می‌شود. بنابراین اتفاقات این انیمیشن ادامه دارد. این انیمیشن با مبارزه شخصیت شرور آندرماینر (Underminer) با گروه شگفت‌انگیزان شروع می‌شود. شما به یاد دارید که در انیمیشن اول، زمانی که او وارد شد، خانواده ابرقهرمانی پار لباس خود را بر تن کردند و خب این جایی است که این انیمیشن آغاز خواهد شد.

این خبر می‌تواند باعث خوشحالی طرفداران شود؛ چرا که در زمان اکران انیمیشن The Incredibles در سال ۲۰۰۴، می‌خواستند ادامه این صحنه را تماشا کنند. با این حال، بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که شخصیت‌های کودک و نوجوان انیمیشن اکنون بزرگ و باب پار و هلن پار اکنون پیر شده باشند. علاوه بر این، صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 نیز رسما معرفی شدند. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد (Brad Bird) در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. هفته گذشته، اولین تصویر مفهومی این انیمیشن منتشر شد. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد خواهد بود. انیمیشن Coco (کوکو)، انیمیشن بعدی کمپانی پیکسار خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۱ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده