نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار تصاویر جدید از فیلم Black Panther با تمرکز روی ظاهر شخصیت ها

کمپانی مارول استودیو اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) منتشر کرده است.

شخصیت تی‌ چالا (پلنگ سیاه) با بازی چادویک بوزمن، برای اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) معرفی و تبدیل به یکی از ستارگان این فیلم شد. این شخصیت حال قرار است در اولین فیلم مستقل خود که در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود بازگردد. ماه گذشته،‌ مارول اولین تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرد. حال شماره جدید مجله سرگرمی هفتگی به این فیلم اختصاص داده شده است. در این شماره تصاویر و اطلاعات جدیدی از فیلم Black Panther به اشتراک گذاشته می‌شود. حال این مجله تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Black Panther New Images

Black Panther New Images

Black Panther New Images

Black Panther New Images

Black Panther New Images

Black Panther New Images

تمرکز این تصاویر بیشتر روی شخصیت پلنگ سیاه، خانواده تی‌چالا، کشور واکاندا و لباس جدید پلنگ سیاه است و شخصیت‌های مهم و اصلی این فیلم مانند یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، حضور برجسته‌ای در این تصاویر دارند. چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین وب‌سایت سرگرمی هفتگی اطلاعات جدیدی از برخی از شخصیت‌های فیلم Black Panther نیز منتشر کرده است. شخصیت یولیسیس كلا با بازی اندی سرکیس، که اولین‌بار او را در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) ملاقات کرده بودیم، در این فیلم بازگشته و شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم خواهد بود. شخصیت اریک کیلمانگر با بازی مایکل بی جردن،‌ دیگر شخصیت شرور و منفی فیلم Black Panther است، اما ابرشرور اصلی این فیلم نیست. علاوه بر این، ناکیا با بازی نیونگو و زوری با بازی ویتاکر، در یک عملیات مخفی حضور دارند. همچنین نیت مور، تهیه کننده این فیلم در مصاحبه با این مجله گفت که فیلم Black Panther بسیار متفاوت‌تر از اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی حال حاضر خواهد بود. او گفت:

آنچه که من فکر می‌کنم این است که دنیای فیلم چیزی بین دو فیلم پدر خوانده و جیمز باند است. این فیلم یک نمایش خانوادگی بزرگ درام محور در مرکز دنیای جاسوسی بین المللی خواهد بود. بنابراین من امیدوارم که بتوانیم دنیای بهتری را در فیلم خلق و ایجاد کنیم.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) بوده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده