نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

شایعه: داستان دنباله فیلم Wonder Woman در دهه 80 میلادی رخ می‌دهد

طبق برخی شایعات، زمان داستان قسمت دوم فیلم Wonder Woman در دهه‌ی ۸۰ میلادی خواهد بود و احتمال بازگشت کریس پاین نیز وجود دارد.

روز به روز شایعات مرتبط با قسمت دوم فیلم موفق Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و اولین تئوری‌های مرتبط با فیلم بعدی به زمان داستان فیلم و نیز بازگشت شخصیت استیو تروِر اشاره دارند.

اگرچه کمپانی برادران وارنر هنوز به صورت رسمی ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman را تأیید نکرده است، ولی خب با توجه به موفقیت تجاری فیلم و نیز رضایت تماشاگران و منتقدان، ساخت قسمت دوم از هم‌اکنون تضمین شده است و تنها باید منتظر اعلان رسمی برادران وارنر بمانیم. حال تا آن زمان و معرفی رسمی بازیگران قسمت بعدی و مشخص شدن داستان فیلم، بازار شایعات داغ داغ خواهد بود.  

طبق گزارشی که سایت اسکرین‌ رنت (Screen Rant) منتشر کرده است، داستان قسمت جدید نیز همچنان در گذشته خواهد بود و دیانا این‌بار به مقابله با نیروهای شوروی سابق در زمان جنگ سرد خواهد پرداخت. ظاهراً تیم ابتدایی سازندگان بار دیگر وظیفه‌ی ساخت فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. به نظر نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم جدید نیز بر عهده‌ی جف جانز و با همکاری پتی جنکینز خواهد بود. این گفته منطقی به نظر می‌رسد و انتظار هم می‌رفت نگارش فیلم‌نامه‌ بر عهده‌ی این دو نفر باشد؛ ولی نکته‌ی جالبی که در این گزارش بدان اشاره شده است، حضور دوباره‌ی کریس پاین برای ایفای نقش شخصیت استیو ترور است که چندان با عقل جور درنمی‌آید.     

با اینکه منابع این شایعات چندان در این زمینه خوشنام نیستند (4Chan، ردیت و...)، ولی اشاره به این موضوع در چندین سایت مختلف کمی شک‌برانگیز است و شاید هم این شایعات این‌بار حقیقت داشته باشند. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش کمپانی برادران وارنر به این شایعات چه خواهد بود.

در قسمت اول فیلم Wonder Woman، گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دیوید تیولیس، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی و لوسی دیویس حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی این فیلم را پتی جنکینز بر عهده داشت و فیلم‌نامه‌نویسان آن نیز جف جانز و آلن هینبرگ بودند. اکران فیلم Wonder Woman همچنان ادامه دارد و تاکنون چیزی نزدیک به ۷۲۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشته است.  


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده