// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

تام هالند: کاپیتان آمریکا می‌تواند مربی مرد عنکبوتی باشد

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming معتقد است که کاپیتان آمریکا می‌تواند مربی بعدی مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول باشد.

تام هالند، ستاره‌ی جوان دنیای سینما و بازیگر نقش پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: Homecoming، ادعا می‌کند که اگر مرد عنکبوتی می‌توانست از بین افراد گروه انتقام‌جویان، شخصی دیگر را به عنوان مربی خود انتخاب کند، احتمالا آن شخص کاپیتان آمریکا بود. با اینکه فیلم جدید مرد عنکبوتی، نخستین فیلم انفرادی این شخصیت در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید، اما او تنها ابرقهرمان حاضر در این فیلم نیست. تونی استارک/ مرد آهنی کسی است که علاوه بر پشتیبانی فنی پیتر پارکر در مسائل مختلف از جمله ساخت لباس ویژه با بهترین تکنولوژی‌ها، درس‌های ارزشمندی درباره‌ی زندگی نیز به وی می‌دهد؛ از جمله این موضوع که قدرت زیاد، مسئولیت‌پذیری بزرگی را می‌طلبد.

هالند اخیرا در جلسه‌ی پرسش و پاسخش با سایت IMDB، ضمن ابراز علاقه به کاپیتان آمریکا اظهار کرد که این شخصیت با وجود سختگیر بودن و به نوعی خسته‌کننده بودنش، بهترین مربی‌ای است که می‌توان برای مرد عنکبوتی تصور کرد.

به هر حال دانستن اینکه در دنیای سینمایی مارول، پس از تونی استارک چه کسی بیش از همه هالند را تحت تاثیر قرار می‌دهد، نکته‌ی قابل توجهی است؛ خصوصا حالا که تعداد ابرقهرمانان این مجموعه به شکل چشمگیری افزایش یافته است. از طرفی در فیلم Avengers: Infinity War نیز تماشای مرد عنکبوتی در بین قهرمانان باتجربه‌ی مارول جذابیت‌های خاص خودش را دارد؛ خصوصا اینکه پیتر پارکر یک نوجوان است و همچنان پتانسیل یادگیری نکات زیادی را دارد و هیچ بعید نیست که تحت تاثیر سایر انتقام‌جویان قرار بگیرد.

Captain America

با توجه به عدم بازگشت رابرت داونی جونیور برای قسمت دوم Spider-Man: Homecoming و اینکه طبق گفته‌ی تهیه‌کنندگان کار، جهان مرد عنکبوتی بسیار گسترده‌تر خواهد شد، این انتظار می‌رود که در ادامه‌ی مسیر، ابرقهرمانی دیگر این شخصیت جوان را زیر پر و بال خود بگیرد که طبق گمانه‌زنی‌ها، این شخص کاپیتان آمریکا خواهد بود. از طرفی کاپیتان آمریکا در قسمت اول Spider-Man: Homecoming نیز به نظر می‌رسد که به صورت نامحسوس در حال هدایت پیتر پارکر است و این ابرقهرمان را می‌توانیم در طول فیلم در برنامه‌های انگیزشی همچون چالش تمرینات بدنسازی کاپیتان آمریکا مشاهده کنیم.

دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که شخصیت والچر با بازی مایکل کیتون در قسمت دوم Spider-Man: Homecoming حضور نخواهد داشت، ولی احتمال این وجود دارد که او به همراه تعدادی دیگر از شخصیت‌های شرور مارول به فیلم‌های آینده‌ی این مجموعه بازگردد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده