نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

شایعه: The Jetsons به تلویزیون بازخواهد گشت

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس سریال انیمیشنی قدیمی جتسون‌ها (The Jetsons) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شخصیت جرج جتسون دوباره به تلویزیون بازگردد. وب‌سایت TVLine ادعا می‌کند که کمپانی برادران وارنر در نظر دارد سریالی جدید و لایو اکشن براساس سریال انیمیشنی کمپانی هانا-باربرا که در دهه ۶۰ میلادی تولید و منتشر می‌‌شد، تولید و پخش کند. این سریال انیمیشنی داستان خانواده جتسون را روایت‌ می‌کند که در شهر اربیت که یک شهر بسیار پیشرفته و متعلق به آینده است، زندگی می‌کنند. همچنین طبق خبری که وب‌سایت IGN منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر با گری جنتی، تهیه کننده اجرایی سریال انیمیشنی مرد خانواده (Family Guy) برای ساخت چند سریال تلویزیونی قرارداد همکاری امضا کرده است.

گفته می‌شود بخشی از قرارداد جنتی با این کمپانی برای ساخت سریال The Jetsons خواهد بود. با این حال، برادران وارنر تاکنون هنوز تصمیم قطعی برای ساخت این سریال نگرفته و هنوز دستور ساخت این سریال را صادر نکرده است، اما در حال حاضر این کمپانی به دنبال شبکه پخش کننده این سریال است. همچنین گفته می‌شود که رابرت زمکیس به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال The Jetsons که در حال حاضر عنوانی ندارد، حضور خواهد داشت. سریال انیمیشنی The Jetsons بین سال‌های ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۳ به روی آنتن رفتند و اتفاقات آن در سال ۲۰۶۲ جریان داشت. با این حال، اتفاقات سریال لایو اکشن جدید آن قرار است ۱۰۰ سال پس از اتفاقات مجموعه اصلی باشد.

در سال ۱۹۹۰، کمپانی هانا-باربرا نسخه سینمایی این مجموعه را تحت عنوان Jetsons: The Movie تولید و منتشر کرد. در این انیمیشن سینمایی صداپیشگان اصلی این مجموعه حضور داشتند. علاوه بر این، انیمیشن سینمایی دیگری از این مجموعه با عنوان The Jetsons & WWE: Robo-WrestleMania تولید و در فوریه ۲۰۱۷ در بازار خانگی و دیجیتالی منتشر شده است. علاوه بر این، طبق گفته وب‌سایت ورایتی، کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن‌هایی چون شرک ۲ (Shrek 2) و سوسیس پارتی (Sausage Party)، قرار است روی انیمیشن سینمایی جدید Jetsons کار کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده