نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ اکران فیلم Top Gun 2 اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز رسما تاریخ اکران فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) را تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته، تام کروز در یک مصاحبه تایید و اعلام کرد که فیلم Top Gun 2 قطعا ساخته خواهد شد. مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با جوزف کوشینسکی برای کارگردانی این فیلم است. کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است، پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود. در اواسط ماه خرداد، پارامونت اعلام کرد که Top Gun: Maverick نام دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت رسما تاریخ انتشار و کارگردان این فیلم را تایید و اعلام کرده است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی پارامونت با جوزف کوشینسکی به توافق رسیده و کوشینسکی رسما کارگردانی فیلم Top Gun: Maverick را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، پارامونت فیلم را به تقویم اکران فیلم‌های آینده خود نیز اضافه کرده و این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. همچنین حضور تام کروز نیز رسما در این فیلم تایید شده است. علاوه بر این، کمپانی پارامونت خلاصه داستانی بسیار کوتاهی نیز از فیلم Top Gun: Maverick منتشر کرده است که طبق آن ماوریک مربی پرواز شده و ماموریت دارد نسل جدید خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا را آموزش دهد.

Oblivion

حدود دو سال دیگر فیلم Top Gun: Maverick اکران خواهد شد و به نظر می‌رسد که به‌زودی روند تولید و فیلمبرداری این اثر آغاز شود. با این حال، پارامونت امیدوار است که این فیلم بتواند عملکرد بسیار موفقی در گیشه داشته باشد. طی سال‌های اخیر دنباله‌های زیادی برای فیلم‌های قدیمی ساخته شده است. فیلم Independence Day: Resurgence (روز استقلال: تجدید حیات) و فیلم Zoolander 2 (زولندر ۲) سال گذشته میلادی منتشر شدند. این دو، دنباله فیلم‌هایی هستند که طی دو دهه گذشته منتشر شده‌اند؛ اما عملکرد بسیار ضعیفی در گیشه داشتند و نقدهای بسیار ضعیفی نیز دریافت کردند. با این حال، پارامونت امیدوار است که فیلم Top Gun: Maverick این طلسم را بشکند.

تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Top Gun: Maverick تایید نشده است؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی روند مذاکرات و استخدام بازیگران و دیگر اعضای فیلم آغاز شود. علاوه بر این، پارامونت اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس و زک استنتز خواهد بود. همچنین فیلم Top Gun: Maverick رقابت سختی نیز در گیشه دارد. یک هفته پیش از اکران این فیلم، فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) و هفته پس از اکران آن فیلم The Lion King (شیر شاه) اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده