نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدید فیلم Avengers: Infinity War خبر از یک جنگ بزرگ می‌دهد

در تصاویر جدید از محل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War شاهد حضور چهار شخصیت آیرون من، دکتر استرنج، بروس بنر و ونگ هستیم. 

فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و اخیرا تصاویر جدیدی از محل فیلمبرداری و تولید آن منتشر شده است. این تصاویر از محل فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیو پاین وود آتلانتا گرفته شده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های متعددی چون دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ و آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، هستیم. در این تصاویر دو شخصیت بروس بنر با بازی مارک روفالو و ونگ با بازی بندیکت ونگ نیز دیده می‌شوند که در ادامه ظاهرا بنر به هالک تبدیل می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War New Images

Avengers: Infinity War New Images

Avengers: Infinity War New Images

کارگردانی فیلم Avengers: Infinity War بر عهده جو ‌و آنتونی روسو است و تاکنون حضور بازیگرانی چون کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا، اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو، تام هالند در نقش مرد عنکبوتی، کریس همسورث در نقش ثور و چادویک بوزمن در نقش پلنگ سیاه، در این فیلم تایید شده است. با این حال، تاکنون فهرستی رسمی از بازیگران فیلم Infinity War منتشر نشده است. در خبری دیگر در ارتباط با دنیای سینمایی مارول، در مصاحبه با وب‌سایت Joblo کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، گفت که کار برخی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول در فیلم Avengers: Infinity War به پایان خواهد رسید. او نام این شخصیت‌ها را فاش نکرد؛ اما انتظار می‌رود شخصیت‌هایی چون آیرون من و کاپیتان آمریکا در قسمت پایانی هم حضور داشته باشند.

فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود؛ اما در تابستان سال گذشته، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. با وجود این، برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند و هر قسمت، داستان مستقل خود را دارد. کار نوشتن فیلمنامه این دو فیلم بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. کوین فایگی اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی Avengers دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 از اواسط ماه جولای امسال (تیر-مرداد) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز می‌شود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده