نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

پشیمانی گیرمو دل تورو از رد پیشنهاد کارگردانی فیلم هری پاتر

گیرمو دل‌تورو، اخیرا گفته که از رد پیشنهاد کارگردانی فیلم هری پاتر در گذشته پشیمان است.

گیرمو دل‌تورو کارگردان مطرحی است که با فیلم‌هایی چون Hellboy یا Pacific Rim شناخته می‌شود. حال در جدید‌ترین اخبار سینما، وی اعلام کرده که از رد پیشنهاد کارگردانی فیلم هری پاتر در گذشته پشیمان است. بر اساس کتاب‌های هری پاتر در مجموع هشت فیلم مختلف ساخته شده که این فیلم‌ها در مجموع ۷.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس درآمد داشته‌اند.

در جریان فستیوال Annecy دل‌تورو در مصاحبه‌ای با سایت ایندی‌وایر اعلام کرد که این شانس را داشته که فیلم‌های بزرگی به وی پیشنهاد شود؛ فیلم‌هایی که وی کارگردانی برخی از آن‌ها را قبول نکرده است. اما در این بین فقط تعداد کمی هستند که وی از رد پیشنهاد ساخت آن‌ها پیشمان است و در بین این آثار، هری پاتر یکی از فیلم‌هایی است که وی بیشترین پشیبمانی را نسبت به رد کارگردانی آن دارد.

البته دل‌تورو در طی صحبت‌هایش اعلام نکرده که کدام یک از فیلم‌های هری پاتر به وی پیشنهاد شده بود اما پیش از این شایعه‌هایی مبنی بر پیشنهاد کارگردانی فیلم Harry Potter and the Prisoner of Azkaban به دل‌تورو مطرح بود؛ فیلمی که در نهایت توسط آلفونسو کوارون کارگردانی و به یکی از بهترین فیلم‌های این مجموعه تبدیل شد. شما می‌توانید نقد این فیلم را در زومجی بخوانید.

در صورتی که دل تورو علاقه زیادی به ساخت فیلم‌های هری پاتر داشته باشد، شاید هنوز هم شانس کارگردانی فیلمی شبیه به آن‌ها را داشته باشد؛ چرا که کمپانی برادران وارنر در حال ساخت سری فیلم‌های Fantastic Beasts and Where to Find Them است که در همان دنیای جادویی سری هری پاتر جریان داشته و داستان آن‌ها پیش از وقایع هری پاتر رخ می‌دهد.


منبع ScreeRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده