نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

Wonder Woman به پرفروش ترین فیلم ساخته شده توسط یک کارگردان زن تبدیل شد

فیلم Wonder Woman موفق شد به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن ساخته شده توسط یک کارگردان زن تبدیل شود.

چند هفته‌ای است که از زمان اکران فیلم واندر وومن می‌گذرد و این فیلم موفق شده که نظر مثبت تماشاگران و منتقدین را جلب کند و رکوردهای باکس‌‌آفیس را نیز جابه‌جا کند. حال مشخص شد که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU)، موفق شده به پرفروش‌ترین فیلم لایو اکشن (غیر انیمیشن) ساخته شده توسط یک کارگردان زن تبدیل شود.

این کارگردان، پتی جنکینز نام دارد که در کنار گل گدوت،‌ بازیگر نقش واندر وومن، موفق شده به این موفقیت دست پیدا کند. تا زمان نوشتن این خبر، فیلم Wonder Woman موفق شده ۶۰۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار در سرتاسر دنیا به‌ فروش برساند و با این فروش توانست رکورد قبلی را که در اختیار فیلم Mamma Mia! به کارگردانی فیلیدا لوید بود،‌ بشکند.

در امریکای شمالی، این فیلم موفق شده تا به این جا ۲۸۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به‌فروش برساند و برای رسیدن به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ در آمریکا،‌ فقط باید دو فیلم Guardians of the Galaxy Vol.2 و Beauty and the Beast را پشت سر بگذارد. فیلم واندر وومن به سکوی پرتاب فوق‌العاده‌ای برای جنکینز تبدیل شد زیرا تا پیش از این وی فقط موفق به ساخت یک فیلم بلند شده بود و آن فیلم برنده اسکار Monster بود و وی برای ساخت فیلم بعدی خود، بیش از یک دهه منتظر ماند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده