نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

Dracula سریال بعدی سازندگان سریال Sherlock خواهد بود

به نظر می‌رسد که استیون موفات و مارک گیتیس در نظر دارند سریالی براساس مجموعه دراکولا (Dracula) تولید و منتشر کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه بی بی سی مراحل اولیه ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه Dracula را سپری می‌کند و استیون موفات و مارک گیتیس، سازندگان و تهیه کنندگان سریال شرلوک (Sherlock)، ساخت این پروژه را بر عهده خواهند داشت. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، موفات و گیتیس در نظر دارند به همان شیوه‌ای که سریال Sherlock را ساخته‌اند، سریال Dracula را که در حال حاضر عنوان رسمی ندارد، تولید و منتشر کنند. در واقع این دو نفر در نظر دارند تا این سریال را در فصل‌هایی بسیار کوتاه و با قسمت‌هایی بسیار طولانی فیلمبرداری و تولید کنند.

Steven Moffat and Mark Gatiss

هنوز جزئیات بیشتری از سریال Dracula منتشر نشده و تاکنون حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید و اعلام نشده است. همچنین هنوز هیچ صحبتی در مورد حضور هیولاهای خیابانی استوکر نشده است و مشخص نیست که اتفاقات این سریال در دوران قرن نوزدهم جریان دارد یا مانند سریال Sherlock؛ اتفاقات سریال Dracula در زمان حال جریان خواهد داشت. علاوه بر این، هنوز هیچ تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است.

در حالت ایده آل، سریال Dracula به نمایش این هیولای جاویدان در دوره‌ها و مکان‌های مختلف خواهد پرداخت که در آن شاهد نمایش مبارزات و ماجراهای متفاوتی از دراکولا باشیم. پس از پایان فصل چهارم سریال Sherlock، این سریال تاکنون برای فصل پنجم تمدید نشده است و بعید است شاهد ساخت فصل پنجم این سریال محبوب باشیم.


منبع io9 Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده