نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

ساخت سریال تلویزیونی Sly Cooper تایید شد

کمپانی سونی ساخت سریال تلویزیونی اسلای کوپر (Sly Cooper) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی انیمیشنی براساس بازی ویدیویی Sly Cooper در دست ساخت است. کمپانی Technicolor Animation Productions که ساخت سریال انیمیشنی Sonic Boom را در کارنامه خود دارد، در حال همکاری با سونی برای ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس مجموعه Sly Cooper است. این سریال قرار است یک سریال انیمیشنی باشد و داستان اسلای کوپر و دو تن از بهترین دوستانش به نام‌های بنتلی و مورای را روایت خواهد کرد که پس از انجام یک سرقت بزرگ در حال فرار از دست بازرس کارملیتا فاکس هستند و در همین زمان تلاش می‌کنند تا شهر اسلای را نیز نجات دهند.

همچنین در سریال Sly Cooper وعده داده شده است که شاهد شخصیت‌های شرور و منفی متعددی از دنیای بازی این مجموعه در سریال باشیم و همچنین گفته شده است که در این سریال انیمیشنی ترکیب صحنه‌های اکشن و خنده‌دار حفظ خواهد شد و شاهد شوخی‌های بازی اصلی این مجموعه خواهیم بود. با این حال، هنوز تاریخی برای انتشار سریال Sly Cooper منتشر نشده و جزئیات و اطلاعاتی نیز از صداپیشگان این سریال به اشتراک گذاشته نشده است. ساندرین نگوین، مدیر عامل کمپانی Technicolor Animation در این رابطه گفت:

شکی نداریم که نوجوانان و جوانان خوشحال خواهند شد که قرار است بازی محبوب آن‌ها به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود. همچنین مشتاقانه منتظر تماشای ماجراهای جدید و هیجان انگیز این راکون بامزه در دنیای فوق العاده بازی هستیم.

در اوایل سال ۲۰۱۴ میلادی، کمپانی سونی پیکچرز ساخت فیلم Sly Cooper را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، اما تا به امروز سرنوشت این فیلم مبهم و نامشخص باقی مانده است. با این حال، به نظر می‌رسد که ساخت فیلم Sly Cooper به نفع سریال انیمیشنی آن کاملا متوقف و لغو شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده