نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

جیمز منگولد کارگردانی بازسازی فیلم Disorder را بر عهده گرفت

بازسازی فیلم Disorder جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده جیمز منگولد خواهد بود.

پس از فیلم The Wolverine (ولورین)، فیلم Logan (لوگان) دومین فیلم دنیای مارول و شخصیت ولورین است که جیمز منگولد کارگردانی آن را بر عهده داشته است. این فیلم تاکنون ۶۱۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، او کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، منگولد کارگردانی بازسازی فیلم Disorder را بر عهده خواهد داشت. این فیلم، یک نسخه بازسازی انگلیسی از فیلمی به همین نام است. 

فیلم اصلی Disorder محصول مشترک دو کشور بلژیک و فرانسه بوده که آلیس وینکور کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است و در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. ماتیاس اسخونارتس و دیانه کروگر از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. همچنین مریلند (Maryland) نام اصلی این فیلم در کشور فرانسه است و این فیلم در این کشور به این اسم بیشتر شناخته می‌شود. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم اصلی:

وینسنت یک سرباز نیروهای ویژه فرانسه بوده که از کشور افغانستان بازگشته است. او در حال حاضر از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برد. او به علت مشکلات مالی محافظ شخصی جسی، همسر یک تاجر ثروتمند لبنانی می‌شود که باید امنیت او را در مریلند تامین کند. وینسنت به طرز بسیار عجیبی شیفته و مجذوب این زن می‌شود و پیش از گذشته بیماری پارانویا او در حال گسترش است. علاقه او به این زن باعث می‌شود که خطر بزرگی او را تهدید کند.

The Wolverine

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Disorder نیز بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم‌هایی چون سیکاریو (Sicario) و اگر سنگ از آسمان ببارد (Hell or High Water) خواهد بود. با توجه به خلاصه داستان فیلم اصلی، گفته می‌شود که شریدان تصمیم دارد تا تغییراتی متعددی را در فیلمنامه و خط داستانی بازسازی آن ایجاد و از پتانسیل‌های بالقوه و موجود در فیلمنامه جدید استفاده کند و حتی قرار است تغییراتی در شخصیت‌پردازی و منشا شخصیت‌های اصلی فیلم Disorder نیز داده شود.

کمپانی سونی پیکچرز وظیفه تولید و انتشار فیلم Disorder را بر عهده دارد هنوز حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید نشده است و مشخص نیست که این فیلم در چه تاریخی اکران خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده