نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

احتمال حضور آنجلینا جولی و جسیکا چستین در فیلم X-Men: Dark Phoenix

آنجلینا جولی و جسیکا چستین در حال مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم برای حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix هستند.

ماه گذشته بود که کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) را رسما تایید و اعلام کرد. با این حال، تاکنون جزئیات چندانی از این فیلم منتشر نشده است. حال بنا به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است که در این فیلم شاهد حضور دو ستاره بسیار محبوب سینما و هالیوود باشیم. در اپیزود جدید پادکست Meet The Movie Press، جف اسنایدر گفت که کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا با آنجلینا جولی ملاقات و در مورد یک نقش نامشخص در فیلم X-Men: Dark Phoenix صحبت کرده است.

Angelina Jolie

با وجود این، اطلاعات چندانی در مورد حضور و نقش جولی در فیلم X-Men: Dark Phoenix فاش نشده است و به نظر می‌رسد که مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد. علاوه بر این، اسنایدر اضافه کرد که کمپانی یونیورسال مذاکرات جدی خود را با جولی برای بازی در نقش عروس فرانکنشتاین در فیلم Bride of Frankenstein آغاز کرده و ممکن است که به‌خاطر حضور در این فیلم، او پیشنهاد کمپانی فاکس قرن بیستم را رد کند. اما جولی تنها گزینه مدنظر این کمپانی نیست. پس از انتشار این پادکست، اسنایدر توییتی در توییتر شخصی خود منتشر کرد و گفت که احتمالا شاهد تجدید دیدار دو بازیگر فیلم The Disappearance of Eleanor Rigby در فیلم X-Men: Dark Phoenix خواهیم بود.

جیمز مک‌ آووی و جسیکا چستین در فیلم The Disappearance of Eleanor Rigby به ایفای نقش پرداخته بودند و با توجه به اینکه مک آووی نقش جوانی و میانسالی پروفسور چارلز اگزاویر را در دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) بر عهده دارد، پس منظور او در این توییت جسیکا چستین بوده است. اگر صحبت اسنایدر درست باشد، مک‌آووی برای چهارمین بار نقش چارلز اگزاویر را در این مجموعه بازی خواهد کرد. این در حالی است که ممکن است مایکل فاسبندر، بازیگر نقش مگنیتو، نیز در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور داشته باشد.

interstellar

با این حال، تاکنون بازگشت سوفی ترنر برای بازی در نقش جین گری در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید نشده و ممکن است که فاکس قرن بیستم بخواهد از بازیگر دیگری در این نقش استفاده کند. اسنایدر در پادکست خود گفت که جین گری در این فیلم احتمالا یک نوجوان یا یک جوان بی‌تجربه نخواهد بود و به همین منظور ممکن است از بازیگر دیگری در این نقش استفاده شود. هرچند ترنر که در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) نقش جین گری را بر عهده داشت، بارها از حضور خود در این فیلم خبر داده بود، اما ممکن است که چستین یا جولی نقش شخصیت شرور و منفی فیلم X-Men: Dark Phoenix را بر عهده بگیرند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ و هاچ پارکر خواهد بود؛ اما هنوز کارگردان آن انتخاب و معرفی نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده