نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اضافه شدن بازیگر سریال Game of Thrones به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp

کمپانی مارول استودیو از اضافه شدن هانا جان کامن به جمع بازیگران فیلم Ant-Man and the Wasp خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هانا جان کامن، بازیگر سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت)، به جمع بازیگران فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جان کامن به عنوان اولین بازیگر جدید به جمع بازیگران دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) اضافه شده و قرار است یک نقش کلیدی و مهم را در این فیلم بازی کند. با این حال، جزئیات بیشتری از نقش او در فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر نشده است. جان کامن بیشتر برای بازی در نقش ارنلا در سریال Game of Thrones شناخته شده و در سریال‌های دیگری چون کیل‌جویز (Killjoys) و آینه سیاه (Black Mirror) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

Killjoys

علاوه بر این، جان کامن در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز حضور داشته است. فروردین امسال تایید شد که او به فیلم Tomb Raider (توم ریدر) اضافه شده است. همچنین او در فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. فصل سوم سریال Killjoys در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) امسال از شبکه کانادایی اسپیس و سای‌فای پخش خواهد شد. پیتون رید که کارگردانی فیلم Ant-Man را بر عهده داشته است، برای کارگردانی فیلم Ant-Man and the Wasp بازخواهد گشت.

تاکنون حضور پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین/واسپ، مایکل داگلاس برای بازی در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو و دیوید دستمالچیان در نقش کرت، در فیلم Ant-Man and the Wasp تایید شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری خواهد بود. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp از جولای (تیر-مرداد) امسال در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده