نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

شایعه: ابرشرور فصل چهارم سریال Flash مشخص شد

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد نقش منفی فصل چهارم سریال «فلش» (The Flash) مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

هشدار: ادامه متن، بخش‌هایی از فصل سوم سریال «فلش» را فاش می‌کند

پایان فصل سوم سریال فلش به شکلی بود که این سوال را برای بینندگان به وجود آورد که چه کسی رهبری گروه را در فصل آینده بر عهده می‌گیرد. جواب منطقی به این سوال «والی وست» است؛ چرا که در کمیک‌ها نیز وقتی «بری الن» جان خود را برای نجات جهان‌های موازی فدا می‌کند، این والی است که لباس فلش را بر تن می‌کند.

اینکه بری در ابتدای فصل آینده به عنوان ابرقهرمان اصلی برمی‌گردد یا نه هنوز نامشخص است؛ اما احتمالا با نزدیک‌تر شدن به زمان پخش فصل چهارم، یعنی امسال، از این موضوع باخبر خواهیم شد. یکی دیگر از سوالاتی که مطرح شده پیرامون نقش منفی فصل آینده است. برخی از هواداران، حدس و گمان‌هایی مبنی بر تبدیل شدن بری الن به نقش منفی سریال زدند؛ اما به نظر می‌‎رسد تهیه‌کنندگان سریال یعنی گرگ برلانتی و اندرو کریسبرگ ایده دیگری در ذهن دارند.

به گزارش تی وی لاین قرار است «کلیفورد ده وو/ اندیشه‌گر» (یا Thinker) به عنوان نقش منفی فصل آینده حضور پیدا کند. شبکه سی دبلیو هنوز این خبر را تایید نکرده است و ممکن است به این زودی خبر فوق را تایید نکند. با وجود این، احتمال حضور اندیشه‌گر به عنوان نقش منفی زیاد است؛ به خصوص با توجه به اینکه در فصل گذشته به او اشاراتی شد. در قسمتی از فصل سوم فلش به نام Abra Kadabra، شخص شروری با همین نام از آینده به سراغ فلش می‌آید و به او می‌گوید که می‌داند بزرگ‌ترین دشمنانش همیشه «ثاون»، «زووم» و ده وو بوده‌اند. همچنین «ساویتار» در قسمت آخر فصل سه نیز به مبارزه با اندیشه‌گر اشاره می‌کند.

در هر دوی این قسمت‌ها هیچ‌کس از شخصیت‌های اصلی سریال با «ده وو» آشنایی نداشت؛ اما همه معتقد بودند که در آینده نزدیک با وی روبه‌رو خواهند شد و احتمالا این مبارزه بین زمانی که فلش با ساویتار مبارزه می‌کند و وقتی که ساویتار را در آینده به وجود می‌آورد اتفاق می‌افتد. نکته دیگری که جالب است انتخاب ابرشرور است. در سه فصل گذشته بری با ابرشرورهای تندرو مقابله کرد و تمام آن‌ها نسخه‌ای متفاوت از ابرشرورهای کمیک‌ها بوده‌اند. این موردی است که تهیه‌کنندگان قول داده‌اند تا در فصل جدید از آن دوری کنند.

با وجود اینکه بری با جنایتکارانی که تندرو نبودند مقابله کرده است، اندیشه‌گر اولین ابرشرور غیر تندروی وی خواهد بود. جالب است بدانید که ده وو یکی از دشمنان فلش اصلی (جی گریک) در عصر طلایی کمیک بوک‌ها بود. حالا که می‌دانید نقش منفی فصل چهارم چه کسی است، تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که نقش وی را چه کسی ایفا می‌کند؟

فصل چهارم سریال فلش پاییز امسال از شبکه سی دبلیو پخش خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده