نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

شخصیت ایکس 23 احتمالا صاحب فیلم اختصاصی خود می‌شود

طبق گفته‌های یکی از تهیه‌کنندگان کمپانی فاکس قرن بیستم، به نظر می‌رسد دافنه کین صاحب فیلمی اختصاصی خواهد شد.

پس از اکران فیلم سینمایی لوگان (Logan) تمامی هواداران مطمئن بودند که دافنه کین را دوباره در نقش «لارا/ ایکس 23» خواهیم دید؛ اما صحبت‌های اخیر هاچ پارکر خبر از حضوری متفاوت از آن چیزی که هواداران انتظار داشتند می‌دهد. باور بینندگان بر این بود که کمپانی فاکس قرن بیستم راهی را برای معرفی دوباره دافنه کین به عنوان عضوی از گروه «جهش‌یافته‌های جدید» (The New Mutants) پیدا خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد این استودیو نقشه‌های دیگری دارد.

هاچ پارکر، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لوگان»، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN گفت که استودیو قصد دارد لارا را به یک ماجراجویی تک‌نفره بفرستد. وی در این رابطه گفت:

هیچ چیز قطعی نیست؛ اما این اطمینان را می‌دهم که او بخش کوچکی از یک فیلم دیگر نخواهد بود. فیلم بعدی که لارا در آن حضور خواهد داشت قطعا به اعماق این شخصیت فوق‌العاده که یک سری کمیک خوب دارد، سفر خواهد کرد و مطمئنا داستانی را انتخاب خواهد کرد که او نقش مهمی در آن داشته باشد. این همان چیزی است که جیمز [منگولد] در ساختنش مهارت دارد. ذهن او به بهترین شکل می‌تواند از یک داستان الهام‌گیری کند. این احتمال وجود دارد که استودیو درباره کار متفاوتی نیز صحبت کند؛ اما این امکان وجود دارد که فیلم بعدی، اختصاصی شخصیت لارا یا همان ایکس ۲۳ باشد.

آیا این یعنی ایکس ۲۳ به ماجراجویی‌اش بعد از لوگان ادامه خواهد داد؟ بعضی از هواداران فکر می‌کنند استودیو قصد دارد در ادامه راه، دوران لارا را با سری اصلی مردان ایکس همگام‌سازی کند تا او هم عضو این گروه شود؛ اما احتمال ادامه دادن ماجراجویی‌های این شخصیت در سال ۲۰۲۹ بیشتر است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده