نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال کارگردانی فیلم Top Gun 2 توسط کارگردان Tron: Legacy

طبق شایعات منتشر شده، جوزف کوشینسکی گزینه اصلی کمپانی پارامونت برای کارگردانی فیلم Top Gun 2 است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز در حال مذاکره با جوزف کوشینسکی برای کارگردانی فیلم تاپ گان ۲ (Top Gun 2) است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، او گزینه اصلی این کمپانی و اسکای‌دنس پیکچرز است و در صدر فهرست کارگردان‌های مدنظر پارامونت برای کارگردانی این فیلم قرار دارد. با این حال، تاکنون هیچ توافقی بین کوشینسکی و پارامونت صورت نگرفته است، اما منابع نزدیک به این وب‌سایت اعتقاد دارند که بزودی توافق نهایی حاصل خواهد شد.

کوشینسکی که بیشتر برای کارگردانی فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) شناخته شده است، پیش از این در سال ۲۰۱۳ با تام کروز در فیلم Oblivion (فراموشی) همکاری کرده بود. حال به نظر می‌رسد که این دو قرار است دوباره در فیلم Top Gun 2 همکاری کنند. علاوه بر این، پیش از این قرار بود که کوشینسکی و کروز در فیلم Go Like Hell before نیز همکاری کنند که کروز قرار بود نقش کارول شلبی را در این فیلم بر عهده داشته باشد، اما این فیلم هیچ‌گاه به مرحله تولید و فیلمبرداری نرسید. فیلم Granite Mountain جدیدترین فیلم کوشینسکی است که پاییز امسال اکران خواهد شد.

Oblivion

هفته گذشته در جریان تور مطبوعاتی فیلم The Mummy (مومیایی)، کروز تایید کرد که فیلم Top Gun 2 قطعا ساخته خواهد شد و فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از سال آینده آغاز می‌شود. مدت زیادی است که شایعات ساخت دنباله فیلم Top Gun (تاپ گان) شنیده می‌شود. سال گذشته، جری بروکهایمر، تهیه‌کننده برجسته هالیوود، اعلام کرد که تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته است و در آن حضور خواهد داشت. او همچنین در سال ۲۰۱۴ گفته بود که ممکن است از هواپیماهای بی‌سرنشین برای ساخت این فیلم استفاده شود. همچنین دیوید الیسون، تهیه کننده فیلم Top Gun 2، از ایده ساخت این فیلم گفت و اضافه کرد که این فیلم احتمالا به کشف دلیل کنار گذاشته شدن نبردهای تن به تن هوایی خواهد پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده