نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تایید ساخت انیمیشن Boss Baby 2 توسط دریم ورکس

استودیو دریم‌ورکس انیمیشن روز گذشته اعلام کرد که در حال ساخت دنباله‌ای برای انیمیشن موفق Boss Baby است.

یکی از انیمیشن‌های موفق امسال، انیمیشن جالب Boss Baby بود که ماه گذشته اکران شد و توانست به فروشی معادل ۴۶۸.۴ میلیون دلار در دنیا دست پیدا کند که سهم آمریکای شمالی ۱۶۷ میلیون دلار و سهم دیگر نقاط دنیا ۳۰۱.۴ میلیون دلار بود. قبل از ادامه خبر حتما نگاهی به بهترین انیمیشن های 2021 به انتخاب زومجی بیندازید.

حال در جدیدترین اخبار سینما، کمپانی DreamWorks Animation اعلام کرد که دنباله این انیمیشن در دست ساخت است. بر طبق اعلام این استودیو، Boss Baby 2 توسط یونیورسال پیکچرز در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

مانند قسمت اول، الک بالدوین در این انیمیشن صداپیشگی خواهد کرد و تیمی که قسمت اول را ساخته است، در ساخت این اثر هم حضور دارد. این انیمیشن بامزه، بر اساس کتاب مصوری که توسط مارلا فرازی نوشته شده، ساخته شده است.

داستان قسمت اول این انیمیشن که توسط یک راوی، که پسر هفت ساله‌ای است، روایت می‌شود، از این قرار است که بچه‌ای وارد خانواده‌ای می‌شود و زندگی افراد خانواده را دستخوش تغییرات زیادی می‌کند. استیو بوشمی، جیمی کیمل، لیزا کودرو و مایلز بکشی از دیگر صداپیشگان قسمت اول این انیمیشن هستند که توسط تیم مک‌گرت کارگردانی شده است. فیلم‌نامه انیمیشن Boss Baby هم توسط مایکل مک‌کولرز نوشته شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده