نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

فیلم Top Gun 2 ساخته خواهد شد

تام کروز اعلام کرد که شایعات ساخت فیلم تاپ گان ۲ (Top Gun 2) درست است و این فیلم ساخته خواهد شد.

فیلم تاپ گان (Top Gun) یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است که در سال ۱۹۸۶ به روی پرده رفت. کارگردانی این فیلم بر عهده تونی اسکات بود و بازیگرانی چون تام کروز، کلی مک گیلس، آنتونی ادواردز، وال کیلمر و تام اسکریت در آن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. از آن زمان، شایعات و خبرهای متعددی مبنی بر ساخت دنباله این فیلم شنیده می‌شد؛ اما هیچ‌گاه صحبت‌های ساخت دنباله فیلم Top Gun به مرحله عمل نرسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام کروز اعلام کرده است که دنباله این فیلم در نهایت ساخته خواهد شد.

در جریان تور مطبوعاتی فیلم The Mummy (مومیایی)، کروز مصاحبه‌ای را با شبکه Sunrise 7 استرالیا انجام داد. او در این مصاحبه تایید کرد که فیلم Top Gun 2 قطعا ساخته خواهد شد. او در ادامه اضافه کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از سال آینده آغاز می‌شود. با این حال، او اطلاعاتی درباره کارگردان احتمالی جدید این فیلم، بازیگران احتمالی و داستان آن به اشتراک نگذاشت.

در سال ۲۰۱۲، تونی اسکات در سن ۶۸ سالگی خودکشی کرد و جان خود را از دست داد. در آن‌سو فیلم Top Gun که ۳۱ سال پیش منتشر شده بود، در آن زمان موفق شد نامزد دریافت چهار جایزه اسکار شود و برای آهنگ Take My Breath Away اثر گروه برلین، موفق به دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین ترانه شد.

با این حال، انتظار می‌رود که فیلم Top Gun 2 ادامه داستان پیت میچل ملقب به ماوریک و ایسمن را روایت کند. سال گذشته، جری بروکهایمر، تهیه‌کننده برجسته هالیوود، اعلام کرد که تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته است و در آن حضور خواهد داشت. او در آن زمان گفت که صحبت بسیار کوتاهی هم در مورد این فیلم با کروز داشته است. ساخت این فیلم می‌تواند بخشی از برنامه کمپانی پارامونت پیکچرز برای احیای مجموعه‌های محبوب و قدیمی خود باشد. هنوز تاریخی برای انتشار فیلم Top Gun 2 اعلام نشده است؛ اما اگر صحبت کروز درست باشد و فیلمبرداری این فیلم از سال آینده آغاز شود، انتظار می‌رود فیلم طی سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده