نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

ریكاردو دارین به جمع بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی پیوست

حضور ریکاردو دارین در فیلم جدید اصغر فرهادی تایید شد و وی قرار است نقش همسر پنه‌لوپه کروز را ایفا کند.

چندی پیش اعلام شد که فیلم‌برداری فیلم جدید اصغر فرهادی از تابستان امسال در شهر مادرید اسپانیا آغاز خواهد شد. در این فیلم که به زبان اسپانیایی خواهد بود، بازیگران مطرحی چون پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم حضور خواهند داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما، حضور یک بازیگر دیگر هم در این فیلم تایید شده است. بر این اساس ريكاردو دارين، ستاره آرژانتینی سینما، در فیلم جدید فرهادی ایفای نقش خواهد کرد و قرار است نقش همسر پنه‌لوپه کروز را بازی کند.

فیلم جدید اصغر فرهادی با محوریت خانواده است و در آن شاهد دزدیده شدن یک دختر نوجوان خواهیم بود که این مساله به آشکار شدن رازهای مختلفی ختم می‌شود. این فیلم بودجه‌ای بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار خواهد داشت و حاصل همکاری فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود. اصغر فرهادی فیلم‌نامه ساخته جدیدش را به صورت فارسی نوشته و سپس این متن به اسپانیایی ترجمه شده است.

فیلم جدید اصغر فرهادی از حضور عوامل مشهوری هم بهره می‌برد که از بین آن‌ها می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

الکساندر ماله‌گی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم جدید اصغر فرهادی (که پیش‌تر هم وظیفه مشابهی را در فیلم‌های گذشته و فروشنده ایفا کرده بود)، در مورد ساخته جدید کارگردان مشهور کشورمان گفت:

این فیلم سومین همکاری من و فرهادی پس از «گذشته» و «فروشنده» است. من همچنان شیفته قدرت و ظرافت کارهای او هستم. در فیلم جدید داستانی هیجان‌انگیز، لوکیشن‌هایی فوق‌العاده و بازیگرانی درجه یک در اختیار داریم. این اثر، پرتماشاگر‌ترين فیلم فرهادی تاکنون خواهد بود و من دنبال جذب حداکثر میزان تماشاگران هستم.

همچنین در دیگر اخبار مرتبط با اصغر فرهادی، وی دیشب هفتادمین دوره از جشنواره کن را افتتاح کرد. به‌علاوه در حاشیه این مراسم، او پس از چند ماه جایزه اسکار خود را دریافت کرد. فرهادی به دلیل قانون منع مهاجرت دونالد ترامپ، در اسکار 2017 شرکت نکرده بود و دیشب توانست جایزه‌اش را دریافت کند.

اصغر فرهادی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده