نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۴

بازیگر Power Rangers به جمع بازیگران فیلم Aquaman پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن لودی لین به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار آکوامن (Aquaman) خبر داد.

اواسط این ماه، فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman رسما در گلد کوست کشور استرالیا آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن لودی لین، بازیگر نقش رنجر سیاه در فیلم Power Rangers (پاور رنجرز)، به جمع بازیگران فیلم Aquaman خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، لین قرار است نقش شخصیتی به نام مارک (Murk) را در این فیلم بازی کند. مارک فرمانده گارد سلطنتی آتلانتیس به نام Men-Of-War است و او در جنگ‌ها همیشه در خط مقدم حضور دارد. او به آکوامن برای دفاع از آتلانتیس در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی کمک خواهد کرد.

مارک یک شخصیت نسبتا جدید است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کامیک Aquaman #17 معرفی شد. او توسط جف جانز و پل پلتیر خلق شده است. همچنین مارک به آتلانتیس و مردم آن بسیار وفادار است. با این حال، این شخصیت تا حدودی کمی پیچیده است و مشخص نیست که او چقدر به آکوامن و مرا، همسر آکوامن، وفادار خواهد بود. با این وجود او حاضر است که جانش را فدای آتلانتیس کند،‌ اما آکوامن هنوز نتوانسته است اعتماد او را جلب کند. جیمز وان که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌ خشن ۷ (Furious 7) و فیلم‌های ترسناکی چون اره (Saw)، توطئه‌آمیز (Insidious)، توطئه‌آمیز: فصل ۲ (Insidious: Chapter 2)، احضار (The Conjuring) و احضار ۲ (The Conjuring 2) شناخته شده است، کارگردانی فیلم Aquaman را بر عهده دارد.

Murk Aquaman

علاوه بر لین، جیسون موموآ، در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو/ اوشن مستر، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو و دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Aquaman تایید شده است و در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده