نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

سریال Gotham برای فصل چهارم تمدید شد

شبکه فاکس و کمپانی دی سی کامیکس از تمدید سریال گاتهام (Gotham) برای فصل چهارم خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس اعلام کرد که سریال Gotham که پیش درآمدی بر داستان بتمن است، برای فصل چهارم تمدید شده است. تمرکز این سریال روی جوانی شخصیت جیمز گوردن با بازی بنجامین مک‌کنزی است و در این سریال شاهد حضور چهر‌ه‌های آشنای بسیاری از دنیای بتمن هستیم. در حال حاضر فصل سوم سریال Gotham در حال پخش است و قسمت پایانی فصل سوم این سریال در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) از شبکه فاکس منتشر خواهد شد. هنوز تاریخی برای شروع پخش فصل چهارم سریال Gotham اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود پخش هفتگی این سریال از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز و پخش آن تا اواسط سال ۲۰۱۸ طول بکشد.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت سرگرمی هفتگی منتشر کرده، ۴.۶ میلیون نفر میانگین تعداد بیننده فصل سوم سریال Gotham بوده است. این رقم شاید زیاد بزرگ نباشد، اما برای تمدید این سریال برای یک فصل دیگر کافی به نظر می‌رسد. دونال لوگ در نقش هاروی بولاک، دوید مزوز در نقش نوجوانی بروس وین، مورینا بکرین در نقش لسلی تامپکینس، رابین لورد تیلور در نقش پنگوئن، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی‌ورث، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (زن گربه‌ای)، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، کوری میشل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشیوس فاکس و جان دومن در نقش کارماین فالکون، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

Gotham

همچنین شبکه فاکس اعلام کرد که سریال کمدی و پسارستاخیزی آخرین مرد کره زمین (The Last Man On Earth) برای فصل چهارم تمدید شده است. طبق گفته وب‌سایت سرگرمی هفتگی، تمدید این سریال برای فصل چهارم چندان تضمین شده نیست و ممکن است این سریال دیگر برای فصل پنجم تمدید نشود. متوسط تعداد بیننده فصل سوم این سریال که پخش آن هفته گذشته به پایان رسید، ۳.۲ میلیون نفر گزارش شده که آمار متوسطی است. کار ساخت سریال The Last Man On Earth بر عهده ویل فورته، ستاره سابق برنامه SNL بوده است.

فصل سوم سریال The Last Man On Earth با یک کلیف هنگر بزرگ به پایان رسید. در پایان این سریال شاهد حضور کریستن ویگ، یکی دیگر از بازیگران برنامه SNL بودیم که او قرار است در فصل چهارم این سریال حضور پر رنگی داشته باشد. فاکس امیدوار است حضور ویگ در فصل چهارم سریال The Last Man On Earth بتواند باعث بهبود میانگین تعداد بیننده این سریال شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده