نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

دگرگونی دنیای سینمایی مارول پس از فاز سوم

طبق گفته رئیس مارول استودیو، دنیای سینمایی این کمپانی پس از فاز سوم وارد فازی کاملا جدید و متفاوت خواهد شد.

نزدیک به یک دهه از دنیای سینمایی مارول می‌گذرد و شخصیت‌ها و داستان‌ها در این دنیای سینمایی از طریق ساختاری به نام فازها با هم تداخل دارند. در حال حاضر فاز سوم دنیای سینمایی مارول آغاز شده است و وارد سال دوم آن شده‌ایم. اما کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیو، در مصاحبه اخیر خود فاش کرده که ممکن است اتفاقات و داستان‌های این دنیا پس از فاز سوم بسیار متفاوت باشند. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، فایگی گفت که در حال حاضر استودیو تمرکز خود را روی تکمیل فاز سوم در سال ۲۰۱۹ قرار داده است، اما اشاره کرد که دنیای سینمایی مارول می‌تواند پس از آن در یک مسیر متفاوت قرار بگیرد. فایگی گفت:

در حال حاضر ما در حال تکمیل داستان‌هایی هستیم که ساخت آن‌ها را شروع کرده‌ایم. قطعا فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) به ما این احساس را که در اوج دنیای سینمایی مارول قرار داریم،‌ خواهد داد. زمانی که فیلم بدون عنوان انتقام جویان ۴ (Avengers 4) در سال ۲۰۱۹ به روی پرده برود، ما ۲۲ فیلم در طی سه فاز در دنیای سینمایی مارول تولید و منتشر کرده‌ایم. پس از آن اتفاقات بسیار متفاوتی رخ خواهد داد. من نمی‌دانم که فاز چهارم چگونه خواهد بود، اما ممکن است یک چیز کاملا جدید باشد. ما در حال حاضر یک ایده داریم و می‌خواهیم تا جایی که ممکن است بسیار متفاوت باشد.

doctor strange

از اوایل ماه بهمن گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد. مدتی می‌شود که فیلمبرداری این فیلم در شهر ادینبورگ اسکاتلند ادامه دارد. فیلم Avengers: Infinity War در ابتدا قرار بود در دو قسمت تولید و منتشر شود،‌ همچنین فیلمبرداری این فیلم نیز قرار بود پشت سرهم و همزمان انجام شود. اما مارول تصمیم گرفت که عنوان قسمت چهارم را تغییر بدهد و اعلام کرد که فیلم Avengers 4 یک فیلم کاملا مستقل از فیلم Infinity War است. فایگی اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری دو قسمت پایانی انتقام جویان (Avengers) دیگر هم‌زمان نخواهد بود و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 پس از پایان فیلمبرداری فیلم Infinity War آغاز خواهد شد.

علاوه بر این، جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ )، اخیرا تایید کرده است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians Of The Galaxy 3 را بر عهده خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians Of The Galaxy 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده