نویسنده: رضا تابان
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

پرونده سری فیلم‌های Fast and Furious با قسمت دهم بسته خواهد شد

نیل موریتس، تهیه کننده سری فیلم‌های Fast and Furious اعلام کرد که قسمت دهم، آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود.

طی مصاحبه با سایت کولایدر، نیل موریتس تایید کرد برنامه فعلی این است که پس از قسمت هشتم تنها دو شماره دیگر از سری فیلم‌های Fast and Furious ساخته شود. موریتس اعلام کرد که می‌خواهد هرچه سریع‌تر پروژه ساخت قسمت نهم را کلید بزند اما این مهم زمانی صورت خواهد گرفت که آنها داستان عالی برای بازگو کردن داشته باشند.

تیم خلاق پشت ساخت این مجموعه با گردهم آمدن ون‌دیزل، موریتس و کریس‌مورگان در حال حاضر پایانی برای این سری در سر دارند. به گفته نیل‌موریتس:

ما ایده‌های بزرگ و مواردی در سر داریم که هم‌اکنون در مورد آنها درحال بحث و گفت و گو هستیم. فقط در حال حاضر در مورد مقصد اصلی و اینکه به کجا خواهیم رفت به نتیجه نرسیده‌ایم. ما به نوعی موضوعی برای پایان این مجموعه در نظر گرفته‌ایم فقط هنوز نمی‌دانیم که اتفاقات را چطور تا رسیدن به پایان مورد نظر برنامه‌ریزی کنیم.

به گفته موریتس او تصمیم داشت که دو نسخه آخر از Fast and Furious را با فاصله کم از یکدیگر فیلمبرداری کند؛ کاری که می‌توانست فوق‌العاده سخت و طاقت‌فرسا باشد به گونه‌ای که تیم ساخت و تولید به همراه بازیگرهای سریال باید ۱۶۰ روز به‌صورت متمادی روی دو نسخه از فیلم کار می‌کردند! وی در این مورد گفت:

واقعا دلهره آور است! این یعنی اینکه ما در یک زمان محدود و مشخص باید دو سناریو متفاوت از هم تهیه می‌کردیم درحالی که به‌سختی در آن زمان می‌شد حتی یک داستان تهیه کرد.

آخرین نسخه از این مجموعه رکورد فیلم Star Wars: The Force Awakens را شکست و به بزرگترین افتتاحیه یک فیلم در تاریخ سینما بدل شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده