// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

وین دیزل و دواین جانسون احتمالا در فیلم Fast and Furious 9 حضور خواهند داشت

فیلم Fast and Furious 9 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است؛ اما به نظر می‌رسد وین دیزل و دواین جانسون همچنان در این فیلم حضور خواهند داشت.

با وجود اینکه در حین فیلم‌برداری قسمت هشتم مجموعه سریع و خشن، مشکلاتی بین وین دیزل و دواین جانسون به وجود آمده بود، اما گفته می‌شود که این دو بازیگر در فیلم Fast and Furious 9 نیز حضور خواهند داشت.

در قسمت پنجم، با اضافه شدن دواین جانسون در نقش هابز، این مجموعه جانی دوباره گرفت و در قسمت ششم حضورش در فیلم جدی‌تر شد. تا جایی که در فیلم Fast and Furious 7 یکی از حامیان اصلی تورنتو و نجات‌بخش او بود. با این حال، در فیلم The Fate of The Furious دامینیک علیه خانواده خودش کار می‌کند و این باعث می‌شود تا هابز و تورنتو مقابل یکدیگر قرار گیرند. البته خارج از جریان فیلم هم این دو مشکلاتی با هم دارند.

جانسون درگیری خودش با دیزل را در روزهای پایانی فیلم‌برداری، علنی کرد. این مشاجره باعث شد که این دو ستاره محبوب، کمتر تصاویری از فیلم منتشر کنند که هر دوی آن‌ها در تصویر حضور داشته باشند؛ اما با این حال به نظر می‌رسد که شرایط برای قسمت نهم این مجموعه کمی متفاوت است.

به گزارش TMZ، منابع نزدیک اطلاع داده‌اند که هر دو بازیگر در قسمت بعدی حضور خواهند داشت و همچنین گفته می‌شود که دیدارهایی ترتیب داده شده است تا دیزل و جانسون کدورت‌ها را کنار بگذارند و آشتی کنند. با اینکه این دو بازیگر از به زبان آوردن دلیل اختلافاتشان خودداری می‌کنند؛ اما منابع آگاه می‌گویند که موضوع از این قرار بوده است که چه کسی شخصیت اول و به نوعی چهره‌ی اول فیلم The Fate of the Furious است. چیزی که جانسون در نهایت آن را به دیزل باخته است.

البته این خبر که هر دو بازیگر در قسمت نهم این مجموعه حضور خواهند داشت، چندان شوک برانگیز نیست؛ اما باید در نظر داشت که از طرفی وین دیزل از شخصیت‌های اساسی فیلم است که از ابتدا در مجموعه حضور داشته است و در طرف دیگر، دواین جانسون به تنهایی یکی از عوامل جذابیت فیلم و فروش موفقِ آن در گیشه‌ها است و حتی پتانسیل این را دارد که فیلمی فرعی با محوریت کاراکتر وی در این مجموعه، ساخته شود. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که کدورت‌ها کنار گذاشته شده‌اند و فیلم Fast and Furious 9 از هر دو بازیگر استفاده خواهد کرد.

برای مجموعه‌ای که همیشه برای آن ادامه‌ای وجود دارد و در تاریخ خودش همواره فروش‌ خوبی بر جای گذاشته است، حضور دو تن از اصلی‌ترین ستارگانش خبر خوشایندی است. قسمت نهم می‌تواند جیسون استاتهام را هم برای سومین بار و به عنوان سومین ستاره‌اش در اختیار داشته باشد. هر چند عدم حضور وی نیز لطمه زیادی نمی‌تواند به سری Fast and Furious بزند. با بازگشت دوباره تمام اعضای فیلم، باید دید که این بار چه موضوعی قرار است سوژه کار این خانواده بزرگ شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده