نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

هانا جان کامن به جمع بازیگران فیلم Tomb Raider پیوست

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن هانا جان کامن به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار توم ریدر (Tomb Raider) خبر داد.

در طی سال ۲۰۱۶ میلادی دو فیلم وارکرفت (Warcraft) و اساسین کرید (Assassin’s Creed) به روی پرده رفتند. این دو فیلم، اقتباسی از بازی‌های ویدیویی هستند، اما نتوانستند نظر منتقدان را جلب کنند و نمره‌ها و نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کردند. با این حال، کمپانی برادران وارنر مصمم است که بتواند با ساخت و انتشار فیلم Tomb Raider، طلسم ساخت فیلم براساس بازی‌های ویدیویی را بشکند. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه بهمن سال گذشته در آفریقای جنوبی آغاز شد و چندی پیش کمپانی برادران وارنر از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های این فیلم در این کشور خبر داد. با این وجود، فیلمبرداری فیلم Tomb Raider همچنان در شهر لندن ادامه دارد.

با این حال، به نظر می‌رسد همچنان بازیگرانی جدیدی در حال اضافه شدن به فیلم Tomb Raider هستند. کمپانی برادران وارنر اخیرا از اضافه شدن بازیگر جدیدی به این فیلم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این کمپانی از اضافه شدن هانا جان کامن، بازیگر سریال کیل‌جویز (Killjoys)، به جمع بازیگران فیلم Tomb Raider خبر داد. با این وجود هنوز جزئیات و اطلاعات زیادی از نقش او در این فیلم فاش نشده است، اما طبق گفته برادران وارنر او قرار است نقش بهترین دوست لارا کرافت را در فیلم Tomb Raider بازی کند. به نظر می‌رسد او نقشی نسبتا مهم در این فیلم خواهد داشت. جان کامن حضور کوتاهی را نیز در سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) داشته است.

Killjoys

آلیشیا ویکاندر، بازیگر فیلم‌هایی چون دختر دانمارکی (The Danish Girl)، اکس مشینا (Ex Machina) و جیسون بورن (Jason Bourne)، قرار است نقش لارا کرافت را در فیلم Tomb Raider بازی کند. علاوه بر ویکاندر، والتون گوگینس، دومینیک وست و دنیل وو، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Tomb Raider تایید شده است. وست قرار است نقش ریچارد کرافت، پدر لارا کرافت را در این فیلم بازی کند. کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3) و افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens)، بوده است.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده