نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

صداپیشه مایلز مورالز در انیمیشن سینمایی Spider-Man مشخص شد

کمپانی سونی پیکچرز رسما صداپیشه شخصیت مایلز مورالز را در انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی (Spider-Man) انتخاب و معرفی کرد.

کمپانی سونی پیکچرز رسما اعلام کرد که شمیک مور قرار است صداپیشگی شخصیت مایلز مورالز/ مرد عنکبوتی را در انیمیشن Spider-Man بر عهده داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، علاوه بر مور، لیو شرایبر نیز به جمع صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اضافه شده است. او قرار است صداپیشگی شخصیت شرور و منفی انیمیشن Spider-Man را بر عهده داشته باشد، اما هویت شخصیت او تاکنون فاش نشده است. با این حال، جزئیات بیشتری از صداپیشگان دیگر این انیمیشن سینمایی منتشر نشده است. 

Liev Schreiber and Shameik Moore

شمیک بیشتر برای بازی در فیلم Dope محصول سال ۲۰۱۵، شناخته شده است. او همچنین نقش شائولین شگفت‌انگیز را در سریال The Get Down محصول شبکه نت فلیکس، بر عهده دارد و علاوه بر این، در فیلم جدید جیمز فرانکو با نام The Pretenders نیز حضور خواهد داشت. همچنین لیو شرایبر نیز بیشتر برای بازی در سریال ری داناوان (Ray Donovan) محصول شبکه شوتایم، شناخته شده است. طرفداران مجموعه X-Men نیز او را بیشتر برای بازی در نقش ویکتور کرید/ سابرتوث در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) به یاد می‌آورند.

انیمیشن سینمایی Spider-Man قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود و کارگردانی آن بر عهده باب پرشچتی خواهد بود. فیل لرد و کریستوفر میلر که سابقه نویسندگی و کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) را در کارنامه دارند، بر روی فیلمنامه این انیمیشن کار خواهند کرد. این دو نویسنده پیش از این وعده داده بودند که انیمیشنی منحصر به فرد از مجموعه مرد عنکبوتی را مشاهده خواهیم کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده