نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فصل چهارم سریال انیمیشنی Star Wars Rebels فصل پایانی آن خواهد بود

لوکاس فیلم اعلام کرد که فصل چهارم سریال انیمیشنی جنگ ستارگان شورشیان (Star Wars Rebels)، فصل پایانی این سریال خواهد بود.

مراسم چهلمین سالگرد خلق دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) از روز پنج شنبه هفته گذشته در شهر اورلندو آمریکا آغاز شده است. روز جمعه، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را منتشر کرد. این کمپانی همچنین اولین پوستر رسمی این فیلم را نیز منتشر کرده است. با وجود خبرهای خوبی که طی این مدت برای طرفداران مجموعه جنگ ستارگان منتشر شد، حال خبر بدی برای آن‌ها منتشر شده است. لوکاس فیلم تایید کرده که فصل چهارم سریال Star Wars Rebels که یک سریال انیمیشنی است، فصل پایانی آن خواهد بود. در اواخر پنل سریال Star Wars Rebels، دیو فیلونی، خالق این سریال انیمیشنی، در مورد آینده این سریال صحبت کرد. او گفت:

به عنوان خالق سریال انیمیشنی Star Wars Rebels، این تصمیم من بود که فصل چهارم این سریال، فصل پایانی آن باشد. من قویا معتقدم که هر نسل نیاز به قطعه‌ای از مجموعه جنگ ستارگان دارد. من احساس می‌کنم که این سریال برای بسیاری از بچه‌هایی که در حال رشد هستند؛ مانند هر یک از فیلم‌های جنگ ستارگان، بخشی از زندگی آن‌ها بوده است و من واقعا درک می‌کنم بچه‌های شما چقدر این سریال را دوست داشتند. من فکر می‌کنم که می‌توانم تا جایی که لازم باشد داستان شخصیت‌های مهم و اصلی این مجموعه را در پایان این فصل به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانم.

Star Wars Rebels

بنابراین من می‌دانم که این برای بسیاری از طرفداران سخت خواهد بود و برای من هم بسیار سخت است. اما به اعتقاد من، می‌توانستم در هر زمانی بگویم که اکنون زمانی مناسبی برای به پایان رسیدن این سریال نیست. زمانی که شما تصمیم می‌گیرید که ساخت یک سریال را به اتمام نرسانید، مجبور هستید که محتواهای تکراری را به آن اضافه کنید تا ساخت آن بیشتر طول بکشد و این موضوع باعث می‌شود که بینندگان دیگر از این سریال لذت نبرند. بنابراین به اعتقاد من، پایان ساخت این سریال به هیچ وجه نشان دهنده پایان کار ما نیست و ما همچنان به ساخت انیمیشن براساس این مجموعه ادامه خواهیم داد.

فیلونی پیش از این کارگردانی و ساخت سریال Star Wars: The Clone Wars که یک سریال انیمیشنی بود، بر عهده داشته است که در طی سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ به روی آنتن رفته بود. یک نسخه سینمایی نیز از این انیمیشن به کارگردانی فیلونی در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. فصل چهارم سریال Star Wars Rebels قرار است اواخر پاییز امسال از شبکه دیزنی XD منتشر شود. تعداد قسمت‌های فصل چهارم این سریال انیمیشنی، ۱۵ قسمت خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده