نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن The Lego Batman Movie اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) را اعلام کرد.

کمپانی برادران وارنر رسما تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی انیمیشن The Lego Batman Movie را تایید و اعلام کرد. طبق گفته این کمپانی، نسخه دیجیتالی این انیمیشن در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) و نسخه خانگی آن که شامل نسخه بلوری، دی‌وی‌دی و 4K Ultra-HD می‌شود، نیز در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) امسال منتشر خواهند شد. نسخه بلوری انیمیشن The Lego Batman Movie شامل صحنه‌های حذف شده و همچنین ویدیو‌هایی کوتاه از مراحل ساخت این انیمیشن می‌شود. این نسخه همچنین دارای صحبت و گفتگو با بازیگران و عوامل تولید این انیمیشن نیز خواهد بود. برادران وارنر تصویر روی جلد نسخه‌ خانگی و دیجیتالی انیمیشن The Lego Batman Movie را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The LEGO Batman Movie bluray cover

علاوه بر این، برادران وارنر تریلر کوتاهی از نسخه خانگی و دیجیتالی انیمیشن The Lego Batman Movie نیز منتشر کرده‌ است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

این انیمیشن یک نسخه فرعی از انیمیشن محبوب فیلم لگو (The Lego Movie) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، محسوب می‌شود. کارگردانی انیمیشن The Lego Batman Movie بر عهده کریس مک‌کی است و فیل لرد و کریستوفر میلر که کارگردانی انیمیشن The Lego Movie و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند.

ویل آرنت به عنوان صداپیشه شخصیت بروس وین/ بتمن، مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر و ماریا کریبه عنوان صداپیشه شهردار گاتهام، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن  The Lego Batman Movie حضور دارند. در این انیمیشن، بتمن با کمک دیگر ابرقهرمان‌ها به مبارزه با جوکر و دیگر شخصیت‌های خبیث دنیای دی‌سی می‌پردازند تا از شهر گاتهام دفاع کنند. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده