نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار پوستر جدید فیلم The Mummy

کمپانی یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار مومیایی (The Mummy) منتشر کرد.

کمپانی یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم The Mummy منتشر کرده است. تمرکز این پوستر بر روی شخصیت نیک مورتون با بازی تام کروز است که در پس زمینه این پوستر شاهزاده خانوم باستانی با بازی سوفیا بوتلا، که شخصیت منفی و شرور و منفی اصلی این فیلم است، نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mummy Poster

طبق خلاصه داستانی رسمی که کمپانی یونیورسال از فیلم The Mummy منتشر کرده است:

سرنوشت شا‌هزاده‌ خانمی به ناحق از او گرفته شده است و در اعماق یک آرامگاه در بیابانی دوردست به شکل بی رحمانه‌ای مدفون شده است. او در زمان حال بیدار شده است و با آوردن شرارت سعی در گرفتن انتقام از انسان‌ها دارد. او از ماسه‌های گسترده شرق میانه به لندن می‌آید تا در آن دنیای جدیدی برای خدایان و هیولاها ایجاد کند.

تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راسل کرو نیز قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل را بازی کند. کارگردانی فیلم The Mummy بر عهده الکس کورتزمن بوده و جان اسپایتس نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. کورتزمن به همراه کریس مورگن و شان دنیئل نیز به عنوان تهیه کننده نیز در فیلم The Mummy حضور دارد. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال ویدیو جدیدی از فیلم The Mummy منتشر کرد که در این ویدیو فیلمبرداری در شرایط بی وزنی را نشان می‌دهد.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده