نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

بازپخش اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty در طی این هفته

شبکه Adult Swim اعلام کرد که قسمت اول فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty طی یک هفته هر شب از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

سرانجام در روز اول آوریل که مصادف با روز دروغ آوریل بود، شبکه Adult Swim اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) را به صورت بسیار محدود منتشر کرد. قسمت اول فصل سوم این سریال انیمیشنی تنها در طول روز اول آوریل از طریق وب‌سایت شبکه Adult Swim در دسترس کاربران این شبکه قرار گرفت. با این حال، با پایان روز اول آوریل، این قسمت از وب‌سایت این شبکه برداشته شد. این اتفاق بسیاری از طرفداران این سریال انیمیشنی را شگفت زده کرد، اما بسیاری نیز هستند که موفق به تماشای قسمت اول فصل سوم سریال Rick and Morty نشده‌اند.

حال Adult Swim اعلام کرده است که طرفداران سریال Rick and Morty می‌توانند در طی این هفته، قسمت اول فصل سوم این سریال را از این شبکه تماشا کنند. طبق گفته Adult Swim، قسمت اول فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty که The Rickshank Redemption نام دارد، طی یک هفته هر شب از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. این شبکه همچنین اضافه کرد که پس از پایان این سریال، یک تیزر کوتاه نیز پخش خواهد شد. پیش از این تایید شده بود که فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty در ۱۴ قسمت ساخته و پخش خواهد شد که تعداد قسمت‌های آن در مقایسه با دو فصل گذشته بیشتر است.

آخرین قسمت فصل دوم سریال Rick and Morty در اکتبر سال ۲۰۱۵ منتشر و مدت کوتاهی پس از آن، این سریال برای فصل سوم تمدید شد. با این حال، طبق خبرهای منتشر شده، داستان فصل سوم سریال Rick and Morty تیره‌تر از دو فصل گذشته خواهد بود و همچنین بر روی شخصیت‌های بیشتری تمرکز خواهد داشت. در دو فصل گذشته، بیشتر تمرکز سریال بر روی شخصیت ریک و مورتی بوده است. دن هارمون، خالق و سازنده سریال انیمیشنی Rick and Morty، برای فصل سوم نیز باز خواهد گشت.

در فاصله زمانی بین انتشار فصل دوم و سوم سریال Rick and Morty، کمپانی Adult Swim Games بازی موبایل Pocket Mortys را که براساس این سریال ساخته شده است، منتشر کرد. پخش هفتگی فصل سوم سریال Rick and Morty از تابستان امسال آغاز خواهد شد. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده