نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

تریلر فیلم It رکورد تعداد بازدید در یک روز را شکست

اولین تریلر فیلم ترسناک و مورد انتظار It توانسته است رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند.

هفته گذشته کمپانی نیولاین سینما و برادران وارنر اولین تریلر فیلم It را منتشر کردندحال در جدیدترین اخبار سینما، این دو کمپانی اعلام کرده‌اند که اولین تریلر این فیلم رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را شکسته است. اولین تریلر فیلم It بیش از ۱۹۷ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. همچنین این تریلر بیش از ۸۱ میلیون بار در فیسبوک تماشا شده و بیش از ۱.۸ میلیون بار تنها در آمریکا به اشتراک گذاشته شده است. تعداد بازدید و تماشای این تریلر در ۳۶ ساعت نخست انتشار نیز به بیش از ۲۴۶ میلیون بار رسیده است که آمار بسیار شگفت آوری محسوب می‌شود.

این رکورد پیش از این متعلق به اولین تریلر فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بوده است که در ۲۴ ساعت نخست انتشار خود بیش از ۱۳۹ میلیون بار در سراسر جهان تماشا شد و اولین تریلر فیلم It با رکورد بیش از ۱۹۷ میلیون بازدید، این رکورد را شکسته است. کمپانی برادران وارنر ۳۰ نسخه متفاوت از این تریلر با زبان‌های مختلف را منتشر کرده است که در شکستن این رکورد بی تاثیر نبوده است. این تریلر همچنان در رتبه اول بازدید وب‌سایت یوتیوب قرار دارد و یکی از پر بحث‌ترین موضوعات شبکه‌های اجتماعی در یک هفته اخیر نیز بوده است.

فیلم It داستان کودکی را روایت می‌کند که در شهر دری ناپدید شده است. حال گروهی از نوجوانان باید با بزرگترین ترس خود مقابله کنند و وارد یک خانه متروکه شوند و با دلقک شیطانی به نام پنی‌وایز که طی قرن‌ها مرتکب قتل و خشونت شده است، روبرو شده و با او مبارزه کنند. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده اندرس موچیتی، کارگردان فیلم ماما (Mama)، است.

فیلم It برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده