نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

پایان فیلمبرداری فیلم Pacific Rim: Uprising

کمپانی یونیورسال از به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) خبر داد.

فیلم حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) به کارگردانی گیلرمو دل تورو، در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت. این فیلم توانست نقدهای نسبتا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند، اما در گیشه عملکرد چندان موفقی نداشت. اما پس از موفقیت این فیلم در چین، ساخت دنباله فیلم Pacific Rim تایید شد. با این حال، ساخت دنباله فیلم Pacific Rim بارها عقب افتاد و حتی تا مرز لغو ساخت آن نیز پیش رفت. همچنین دل تورو که وظیفه کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشت، رسما از کارگردانی این فیلم کناره گیری کرد،‌ اما او همچنان به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

سرانجام در آبان ماه سال گذشته، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Pacific Rim آغاز شد. تولید و فیلمبرداری این فیلم در ابتدا با عنوان حاشیه اقیانوس آرام: گرداب (Pacific Rim: Maelstrom) آغاز شد، اما مدتی بعد نام این فیلم به Pacific Rim: Uprising تغییر پیدا کرد. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال دردویل (Daredevil) است. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن و ژانگ جین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Pacific Rim: Uprising کمتر از یک سال دیگر به روی پرده خواهد رفت و حال در جدیدترین اخبار سینما، فیلمبرداری این فیلم رسما به پایان رسیده است. دنایت با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود این خبر را تایید و از تمام بازیگران و تیم تولید تشکر کرد. او همچنین اعلام کرد که مراحل پس از تولید فیلم Pacific Rim: Uprising آغاز شده است و آن‌ها در حال کار بر روی بخش‌های فنی فیلم هستند. چند روز پیش نیز جان بویگا با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود از به پایان رسیدن فیلمبرداری این فیلم خبر داده بود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Pacific Rim: Uprising Officially Wraps Filming

Pacific Rim: Uprising Officially Wraps Filming

با وجود آنکه دل تورو دیگر کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising را بر عهده ندارد و طرفداران این مجموعه ممکن است بابت این موضوع نگران باشند، اما کارنامه دنایت نشان می‌دهد که جای نگرانی وجود ندارد. دنایت علاوه بر کار بر روی فصل اول سریال Daredevil، بر روی سریال‌های موفق دیگری از جمله Buffy the Vampire Slayer و اسپارتاکوس (Spartacus) نیز کار کرده است. بویگا که پیش از این برای بازی در نقش فین در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد) شناخته شده است، قرار است نقش پسر استکر پنتیکاست را در این فیلم بازی کند. ادریس البا ایفاگر نقش پنتیکاست در فیلم Pacific Rim بود.

فیلم Pacific Rim: Uprising در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، مهم‌ترین رقیب این فیلم در گیشه است که یک هفته پیش از اکران فیلم Pacific Rim: Uprising به روی پرده خواهد رفت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده