نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

برد پیت نقش کیبل را در فیلم Deadpool 2 بازی نخواهد کرد

دیوید لیچ، کارگردان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که برد پیت دیگر در بین گزینه‌های بازی در نقش کیبل نیست.

فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 احتمالا از اواخر بهار یا اوایل تابستان امسال آغاز خواهد شد. ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد. در این تریلر شاهد اشاراتی به شخصیت کیبل بوده‌ایم. علاوه بر این، این کمپانی زازی بیتز، بازیگر سریال آتلانتا (Atlanta)، را به عنوان بازیگر نقش نینا ثورمن ملقب به دومینو، در فیلم Deadpool 2 رسما معرفی کرد. دومینو معشوقه کیبل است و با توجه به انتخاب بازیگر نقش دومینو، احتمال حضور شخصیت کیبل نیز در این فیلم افزایش یافته است. با این حال، تاکنون حضور کیبل در فیلم Deadpool 2 رسما تایید و اعلام نشده است.

به تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Deadpool 2 فاش شده که در آن به نظر می‌رسد برد پیت قرار است ایفاگر نقش کیبل در این فیلم باشد. با توجه به این تصاویر، به نظر می‌رسد پیت گزینه اصلی فاکس قرن بیستم برای بازی در نقش کیبل بوده است. حال دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2، به وب‌سایت کامیک‌بوک گفته است که پیت پیش از این قرار بود نقش کیبل را در این فیلم بازی کند. با این حال، آن‌ها به توافق کامل دست پیدا نکردند و پیت از بین گزینه‌های مدنظر این کمپانی خارج شد. کمپانی فاکس قرن بیستم و تیم خلاق فیلم Deadpool 2 در حال بررسی گزینه‌های جانشین پیت برای بازی در نقش کیبل هستند. لیچ در این رابطه گفت:

ما یک جلسه عالی با برد برگزار کردیم. او گزینه مورد علاقه ما برای این نقش بود و او نیز علاقه‌ داشت که این نقش را بازی کند. با این وجود برخی مواقع برنامه‌ها آن طور که فکر می‌کنید و برنامه‌ریزی کرده‌اید،‌ جلو نمی‌رود. او از طرفداران این نقش و فیلم است و ما هم او را دوست داریم. برد می‌توانست به یک کیبل فوق العاده و شگفت انگیز تبدیل شود.

X-Force

با این حال، لیچ توضیح نداد که چرا پیت پیشنهاد بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 را قبول نکرده است. با این وجود اگر قد و قامت پیت را که برای نقش کیبل کمی کوتاه است در نظر نگیریم، به نظر می‌رسد که او گزینه بسیار مناسبی برای این نقش بوده است. از مایکل شنون، بازیگر فیلم‌هایی چون مرد پولادین (Man of Steel) و ویژه نیمه‌شب (Midnight Special)، به عنوان جدی‌ترین گزینه بازی در نقش کیبل در فیلم Deadpool 2 نام برده می‌شود. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات عجیب)، و ناتان فیلیون، بازیگر سریال فایرفلای (Firefly)، دیگر نام‌هایی هستند که نام‌ آن‌ها برای بازی در نقش کیبل شنیده می‌شود.

کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 اعلام نکرده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده