نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

دنباله فیلم Zombieland ساخته خواهد شد

طبق گفته نویسندگان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland)، احتمال ساخت دنباله این فیلم همچنان وجود دارد.

فیلم Zombieland با بودجه‌ای معادل ۲۳.۶ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۹ به روی پرده رفت. این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار خوب از سوی منتقدان، در گیشه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و کمپانی سونی سود بسیار خوبی از ساخت و انتشار این فیلم بدست آورد. مدت زیادی است که خبرها و شایعات ساخت دنباله این فیلم به گوش می‌رسد،‌ اما تا به امروز کمپانی سونی دستور ساخت آن را رسما صادر نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما، پال ورنیک،‌ یکی از دو نویسنده فیلم Zombieland، از نزدیک بودن شروع ساخت دنباله این فیلم خبر داده است.

در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر، ورنیک گفت که او و رت ریس که برای نوشتن فیلمنامه فیلم فیلم Deadpool (ددپول) نیز با یکدیگر همکاری کرده‌اند، از طرفداران پروپاقرص ساخت دنباله‌ فیلم‌ها هستند و فیلم Zombieland نیز از این قاعده مستثنی نیست. ورنیک در ادامه گفت:

اگر شما به فیلم‌شناسی ما نگاه کنید، متوجه می‌شوید که ما ساخت دنباله‌ فیلم‌ها را دوست داریم. ما اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) هستیم. ما منتظر نظر کمپانی هستیم تا دستور ساخت فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) را صادر کند و امیدوارم بزودی این اتفاق رخ دهد.

طی سال‌های اخیر سریال Zombieland نیز برای شبکه استریم آمازون در دست ساخت بود، اما پس از ساخت و انتشار قسمت آزمایشی، آمازون قرارداد تولید قسمت‌های بعدی این سریال را فسخ کرد. کارگردانی فیلم Zombieland بر عهده روبن فلیشر بوده است و در این فیلم بازیگرانی چون جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگیل برسلین به ایفای نقش پرداخته بودند. بیل مری، مایک وایت و امبر هرد نیز حضور کوتاهی را در این فیلم داشته‌اند.

گفته می‌شود فلیشر برای کارگردانی فیلم Zombieland 2 باز خواهد گشت، اما بازگشت بازیگران اصلی این فیلم هنوز تایید نشده است و گفته می‌شود که دستمزد این چهار بازیگر مانع اصلی برای بستن قرارداد جدید خواهد بود. علاوه بر این، اطلاعات بیشتر دیگری از جمله خلاصه داستان یا تاریخ اکران این فیلم منتشر نشده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده