نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

جدایی سازنده سریال Fear the Walking Dead پس از انتشار فصل سوم

شبکه AMC اعلام کرد که دیو اریکسن، سازنده سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead)، پس از پخش فصل سوم از این سریال جدا خواهد شد.

دیو اریکسن که کار ساخت و تولید سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارد، پس از ساخت و انتشار فصل سوم آن، رسما از این سریال جدا خواهد شد. شبکه AMC این خبر را در مصاحبه با وب‌سایت تی‌وی گاید رسما تایید و اعلام کردند. طبق گفته این شبکه، اریکسن تصمیم گرفته است که برای کار بر روی پروژه جدید دیگری که قرار است توسط شبکه AMC نیز منتشر شود، از سریال Fear the Walking Dead جدا شود. AMC تاکنون جایگزین اریکسن را انتخاب و معرفی نکرده و مذاکرات را با جانشین‌های احتمالی او آغاز کرده است. جوئل استیلرمن، رئیس برنامه‌ریزی سریال‌های ارجینال شبکه AMC و ساندنس در این رابطه گفت:

ما بخاطر کارهای شگفت‌انگیزی که اریکسن در سه فصل اول سریال Fear the Walking Dead انجام داده است، از او بسیار سپاسگزار هستیم. ما همچنین فوق العاده هیجان زده هستیم که اریکسن خانواده AMC را برای ساخت پروژه جدید خود انتخاب کرده است و او ما را ترک نخواهد کرد. ما مشتاقانه در انتظار همکاری‌های بیشتر و موفق‌تر از گذشته با او هستیم.

علاوه بر سریال Fear the Walking Dead، اریکسن بر روی سریال‌های دیگری چون پسران آنارشی (Sons of Anarchy) برای شبکه FX، مارکو پولو (Marco Polo) برای شبکه استریم نت فلیکس و Low Winter Sun برای شبکه AMC نیز کار کرده است. تاکنون تاریخی برای انتشار فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که پخش هفتگی این سریال بزودی آغاز شود. کیم دیکنز، کلیف کرتیس، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو، مرسدس میسون، لورنزو جیمز هنری و روبن بلیدز از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Fear the Walking Dead به ایفای نقش پرداخته بودند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده