// سه شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Resident Evil: The Final Chapter مشخص شد

کمپانی سونی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Resident Evil: The Final Chapter را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار سینما، کمپانی سونی اعلام کرده که فیلم سینمایی رزیدنت ایول: قسمت پایانی (Resident Evil: The Final Chapter) در ماه می وارد شبکه‌های خانگی خواهد شد. ششمین و طبق اعلام عوامل آخرین قسمت از سری فیلم‌های رزیدنت اویل در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲ مه ۲۰۱۷) وارد فروشگاه‌های دیجیتالی خواهد شد همچنین نسخه بلوری و دی‌وی‌دی نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۶ مه ۲۰۱۷) در دسترس قرار خواهند گرفت. نسخه خانگی شامل یکسری موارد اضافی از جمله سه ویدیو پیرامون نگاه به مراحل تولید سلاح‌ها، «کاوش در کندو» و نحوه خلق یک شخصیت زن مناسب با نام رزیدنت اویل می‌شود.

قابل اشاره است که در کنار موارد بالا نسخه خانگی فیلم رزیدنت ایول: قسمت پایانی شامل بخش کوتاهی از انیمیشن Resident Evil: Vendetta می‌شود. البته سونی اشاره کرده است که اگر شما به تماشای این فیلم با فعال بودن ویژگی Retaliation Mode بپردازید می‌توانید به سی دقیقه از صحبت‌های عوامل فیلم از جمله کارگردان آن پل دبلیو. اس. اندرسون و میلا یوویچ گوش دهید.

نکته جالب این است مجموع فروش تمام فیلم‌های مجموعه رزیدنت اویل توانسته از مرز یک میلیارد دلار بگذرد که این سری را به موفق‌ترین مجموعه اقتباسی از یک بازی ویدیویی تبدیل می‌کند. پیش از این پل دبلیو. اس. اندرسون و میلا یوویچ در مصاحبه‌های خود به طور کامل اشاره کرده بودند که رزیدنت ایول: قسمت پایانی آخرین فیلمی است که نقشی در آن‌ها دارند ولی این احتمال وجود دارد که این مجموعه بعدها با عوامل و کارگردان جدیدی ادامه پیدا کند.  

با این حال موفقیت‌های تجاری این سری می‌تواند دلیلی بر ادامه دادن آن باشد. فیلم سینمایی رزیدنت ایول: قسمت پایانی (Resident Evil: The Final Chapter) که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود توانست بیش از ۳۰۰ میلیون دلار از بازار جهانی کسب کند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده