نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

ساخت فیلم All the Money in the World به کارگردانی ریدلی اسکات تایید شد

کمپانی سونی پیکچرز ساخت فیلم All the Money in the World را به کارگردانی ریدلی اسکات رسما تایید کرد. گفته می‌شود ناتالی پورتمن احتمالا در این فیلم بازی خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌هایی چون گلادیاتور (Gladiator)، مریخی (The Martian) و فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان)، کارگردانی فیلم تمام پول‌های دنیا (All the Money in the World) را بر عهده گرفته است. داستان این فیلم درام در مورد آدم ربایی بزرگ است و کار انتشار این فیلم نیز بر عهده کمپانی سونی پیکچرز خواهد بود. اتفاقات این فیلم در سال ۱۹۷۳ جریان دارد که جان پل گتی سوم، وارث میلیاردر نفتی، به همراه مادرش گیل هریس ربوده شد و آدم ربایان از جان پلی گتی سنیور، میلیاردر نفتی و پدر بزرگ گتی سوم، مبلغ هنگفتی را برای آزادی این دو نفر اخاذی و دریافت کردند. آنجلینا جولی قرار است ایفاگر نقش هریس در این فیلم باشد و ناتالی پورتمن نیز در آستانه بستن قرارداد برای بازی در یک نقش مهم و کلیدی است.

اگرچه مذاکرات با جک نیکلسون برای نقش پل گتی سنیور به بن بست خورده است، اما اسکات مصمم است که ستاره بزرگ دیگری را جانشین نیکلسون در این نقش کند. جان پل گتی سوم نوه میلیاردر نفتی بود که در ۱۶ سالگی ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی او ۱۷ میلیون دلار باج خواستند. زمانی که خانواده او پاسخ سریعی به درخواست آن‌ها ندادند، آدم ربایان یک گوش گتی را بریدن و آن را در داخل یک پاکت نامه گذاشتند و برای خانواده او فرستادند. آدم ربایان اعلام کردند که اگر به درخواست آن‌ها سریعا پاسخ داده نشود، اعضای دیگر بدن او را قطع و برای آن‌ها خواهند فرستاد. در نهایت خانواده گتی این مبلغ را پرداختند و گتی سوم در جنوب ایتالیا پیدا شد، اما ربایندگان او با پول‌ها فرار کرده بودند. 

natalie portman black swan

بالتازار گتی، بازیگر سریال توئین پیکس (Twin Peaks)، پسر پل گتی سوم است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم All the Money in the World بر عهده دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم‌هایی چون آخرین قلعه (The Last Castle) و روزی که دنیا از حرکت ایستاد (The Day the Earth Stood Still)، خواهد بود. کار تولید این فیلم بر عهده کمپانی Imperative Entertainment است و اسکات علاوه بر کارگردانی، به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم All the Money in the World از ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۱۳۹۶) در ایتالیا آغاز خواهد شد.

با این حال،‌ تاکنون تاریخی برای اکران فیلم All the Money in the World در نظر گرفته و اعلام نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده