نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

ادوارد جیمز آلموس در فیلم Blade Runner 2049 باز خواهد گشت

ادوارد جیمز آلموس تایید کرد که شخصیت گف در فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) باز خواهد گشت.

ادوارد جیمز آلموس در مصاحبه جدید خود تایید کرد که شخصیت گف در فیلم Blade Runner 2049 باز خواهد گشت. گف یکی از شخصیت‌های مهم و اصلی فیلم بلید رانر (Blade Runner) بود. در مصاحبه با وب‌سایت TheTRENDTalk، آلموس این خبر را رسما تایید کرد و گفت:

بله، من برای بازی در نقش گف در فیلم Blade Runner 2049 حضور خواهم داشت.

آلموس همچنین فاش کرد که قرارداد او با کمپانی برادران وارنر به صورت محرمانه امضا شده است و برای همین موضوع تاکنون خبر حضور او در فیلم Blade Runner 2049 اعلام نشده است. آلموس همچنین اطلاعات بیشتری را از دنباله فیلم Blade Runner به اشتراک گذاشت. او گفت:

این فیلم در مورد گف نیست، بلکه در مورد شخصیتی است که تلاش می‌کند تا چیزهای خاصی را در مورد ما کشف کند و او در این فیلم به سراغ من می‌آید.

Edward James Olmos as Gaff in Blade Runner

آلموس همچنین اشاره کرد نقش او در این فیلم، مانند نقش وی در فیلم اصلی خواهد بود. آلموس در چهار صحنه فیلم Blade Runner حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است، اما او تنها در یک صحنه از فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد که طبق گفته او این صحنه، یک صحنه کلیدی و مهم در داستان این فیلم خواهد بود. آلموس همچنین اشاره کرد که این صحنه کمی تلخ و ناراحت کننده نیز خواهد بود. علاوه بر آلموس، رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم فانوس سبز (Green Lantern)، بوده است. ریدلی اسکات نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد.

فیلم Blade Runner 2049 در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. این فیلم پیش از این قرار بود در ژانویه ۲۰۱۸ به روی پرده برود، اما اکران آن سه ماه جلو افتاد. ماه گذشته، آلموس به جمع بازیگران سریال Mayanc MC، که نسخه فرعی سریال محبوب پسران آنارکی (Sons of Anarchy) است، اضافه شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده