نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

احتمال کارگردانی فیلم Man Of Steel 2 توسط کارگردان Kingsman

طبق شایعات منتشر شده، کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با متیو وان برای کارگردانی فیلم مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) است.

طبق خبر و شایعه‌ای که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده، متیو وان، کارگردان فیلم کینگزمن: سرویس مخفی (Kingsman: The Secret Service) در حال مذاکره برای قبول کارگردانی فیلم Man of Steel 2، جدیدترین فیلم مجموعه سوپرمن است. منابع نزدیک به کمپانی برادران وارنر به وب‌سایت کولیدر گفته‌اند که این کمپانی صحبت و مذاکرات با وان را آغاز کرده است، با این حال، مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد و مذاکرات برای بستن قرارداد همکاری، پیشرفت زیادی نکرده است. این وب‌سایت اضافه می‌کند حتی اگر وان کارگردانی فیلم جدید سوپرمن را قبول نکند، برادران وارنر علاقه‌مند است که او فیلم دیگری از دنیای سینمایی دی سی را کارگردانی کند.

وان چندان با کارگردانی و ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و کامیک بوکی غریبه نیست و حتی می‌توان گفت که او از برجسته‌ترین کارگردان‌های فیلم‌های ابرقهرمانی است. او پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون کیک-اس و مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) را در این سبک از فیلم‌ها بر عهده داشته است. فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده وان بوده است و این فیلم در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.

در سال ۲۰۱۰، وان از علاقه خود به ساخت فیلمی براساس شخصیت سوپرمن خبر داده بود. او به MTV گفت که علاقه دارد با همکاری مارک میلار، خالق مجموعه Kick-Ass، بر روی ساخت فیلمی متفاوت از مجموعه سوپرمن کار کند. وان در ادامه توضیح داد که مذاکرات و صحبت با کمپانی برادران وارنر بسیار کوتاه بود و در نهایت این کمپانی به ساخت فیلم سوپرمن نسخه کریستوفر نولان و دیوید اس. گویر، چراغ سبز نشان داد و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی زک اسنایدر به روی پرده رفت.

Matthew Vaughn

هنری کویل نخستین بار در نقش سوپرمن در فیلم Man of Steel نقش آفرینی کرد، او در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) بار دیگر در نقش سوپرمن بازی کرد و همچنین قرار است در فیلم Justice League (لیگ عدالت) نیز حضور داشته باشد و بازی کند. کویل در اواخر ماه مرداد، تصویری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده بود که در آن سوپرمن با ظاهری متفاوت ظاهرا قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. فیلم Man of Steel موفق شد ۶۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و نخستین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی بود که به روی پرده‌های سینما رفت.

در تابستان امسال، یک منبع به وب‌سایت درپ گفت که ساخت دنباله فیلم Man of Steel از اولویت بالایی برای کمپانی برادران وارنر برخوردار است. اوایل سال جاری، راسل کرو، بازیگر فیلم Man of Steel، گفت که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود فیلم‌های مستقل بیشتری از Man of Steel ساخته و منتشر شود، اما در ادامه دی‌سی تصمیم گرفت فیلمی با حضور سوپرمن و بتمن تولید و اکران کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده