نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Split اعلام شد

کمپانی یونیورسال تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم ترسناک شکاف (Split) را اعلام کرد.

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Split به کارگردانی ام نایت شیامالان، ماه آینده منتشر خواهد شد. همچنین این کمپانی تایید کرد که نسخه خانگی این فیلم شامل صحنه‌های حذف شده فیلم و یک پایان متفاوت نیز خواهد بود. نسخه دیجیتالی فیلم Split در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) و نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری و دی‌وی‌دی می‌شود، نیز در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ (۲۹ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهند شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم را مشاهده کنید:

Split Bluray Cover

با توجه به پایان جالب و تقریبا غیر قابل پیش بینی که فیلم Split داشت، تماشای یک پایان دیگر ممکن است هیجان انگیز باشد. پایان این فیلم، مانند دیگر فیلم‌های شیامالان شامل یک شگفتی بسیار بزرگ بود. ماه گذشته، شیامالان با انتشار توییتی از آغاز کار بر روی فیلمنامه قسمت بعدی فیلم Split خبر داده بود. با این حال، ساخت دنباله این فیلم تاکنون تایید نشده و ممکن است این توییت اشاره‌ای به پایان متفاوت فیلم Split داشته باشد که قرار است در نسخه خانگی این فیلم مشاهده کنیم. از دیگر ویژگی‌های نسخه خانگی فیلم Split می‌توان به یک مستند کوتاه اشاره کرد که در آن با بازیگران و عوامل فیلم Split، در مورد نحوه ساختن این فیلم صحبت می‌کنند.

از دیگر آیتم‌های این نسخه می‌توان به بخش The Many Faces of James McAvoy اشاره کرد که در آن در مورد یک مرد با ۲۳ شخصیت مختلف، صحبت می‌کنند. علاوه بر این، در بخشی از این نسخه تهیه کنندگان، بازیگران و دیگر عوامل فیلم در مورد روند فیلمسازی شیامالان صحبت می‌کنند و توضیح می‌دهند که چگونه او به بازیگران آزادی عمل می‌دهد تا شخصیتی که قرار است در فیلم بازی کنند به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند. همچنین نسخه اصلی فیلم Split که اکران شده است، نیز در نسخه خانگی آن وجود دارد.

طبق آماری که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Split موفق شده است در آمریکای شمالی بیش از ۱۳۴ میلیون دلار و بیش از ۲۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۹ میلیون دلار بوده است. در فیلم Split بازیگرانی چون جیمز مک‌ آووی، آنیا تیلور-جوی، جسیکا سولا، هالی لو ریچاردسون، سباستین ارسلوس، برد ویلیام هنکه و بتی باکلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده