نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

پوستر جدید فیلم Alien: Covenant منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر کرده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از این فیلم نیز منتشر کرده است. این پوستر چیز جدیدی را نشان نمی‌دهد، اما در قسمت بالای این پوستر شعار تبلیغاتی جدید فیلم Alien: Covenant دیده می‌شود. در بالای این پوستر کلمه پنهان شدن (Hide) دیده می‌شود که به محتوای درون این پیله اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

New Alien: Covenant Poster

طبق خلاصه داستانی که فاکس قرن بیستم از فیلم Alien: Covenant منتشر کرده است:

گروه از فضانوردان با سفینه‌ فضایی به نام کاوننت راهی کهکشان دوردست و ناشناخته‌ می‌شوند که در جستجوی سیاره‌ای هستند که در آن حیات و زندگی وجود داشته باشد. آن‌ها این سیاره را کشف می‌کنند و خدمه فضاپیما فکر می‌کنند که این سیاره همان بهشت گمشده است، اما در واقع آن‌ها خبر ندارند که وارد یک دنیای تاریک و خطرناک شده‌اند که تنها یک نفر ساکن این سیاره است و او یک ربات به نام دیوید با بازی مایکل فاسبندر است که در حوادث فیلم پرومتئوس (Prometheus) جان سالم به در برده است.

مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم تصویری گروهی از بازیگرانی این فیلم منتشر کرده است.

کارگردانی فیلم Alien: Covenant ریدلی اسکات بوده است. او پیش از این کارگردانی فیلم Alien محصول سال ۱۹۷۷ و فیلم Prometheus را بر عهده داشته است.  این فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم Prometheus که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. نیل بلومکمپ اخیرا اعلام کرده که احتمال ساخت قسمت پنجم فیلم Alien بسیار ضعیف است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. تاکنون دو بار تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده است. پیش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتاد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده