نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵

ساخت فیلم بعدی مجموعه X-Men تایید شد

سیمون کینبرگ، تهیه کننده و نویسنده مجموعه مردان ایکس (X-Men)، ساخت فیلم بعدی این مجموعه را رسما تایید کرد.

طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر ساخت و تولید فیلم جدید مجموعه X-Men با عنوان مردان ایکس: سوپرنوا (X-Men: Supernovaa) شنیده می‌شود. طبق این شایعات، فیلمبرداری و تولید این فیلم از تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۵ خرداد ۱۳۹۶) در مونترال کانادا آغاز خواهد شد. اخیرا نیز سوفی ترنر، بازیگر نقش جین گری در  فیلم X-Men: Apocalypse، به ساخت فیلم X-Men اشاره کرده است. حال سیمون کینبرگ، تهیه کننده و نویسنده مجموعه فیلم‌های X-Men، اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه با وب‌سایت Den of Geek، کینبرگ ساخت این فیلم را تایید و اضافه کرد که او در این پروژه حضور دارد و این فیلم مراحل اولیه توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. کینبرگ همچنین تایید کرد که ممکن است کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد. چندی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است او کارگردانی فیلم بعدی مجموعه X-Men را بر عهده داشته باشد. کینبرگ گفت:

در حال حاضر فیلم بعدی X-Men در حال توسعه است و من و هاچ پارکر [نویسنده] در این پروژه حضور داریم و در حال کار بر روی آن هستیم. صرف نظر از آنچه که نقش من در این فیلم چه خواهد بود، این چالشی است که ما خودمان را در آن دیده‌ایم و استودیو نیز این فرصت را به ما داده است. این فیلم، نسبت به تمام فیلم‌های مجموعه X-Men که تاکنون بر روی آن کار کرده‌ایم، احساسی تازه و متفاوت‌تری دارد و احساس می‌کنیم با یک تجربه جدید روبرو هستیم و به عنوان یک هنرمند و فیلمساز، این یک فرصت عالی برای من است.

Sophie Turner Jean Grey in X-Men: Apocalypse

طبق شایعات منتشر شده، فیلم بعدی مجموعه X-Men اقتباسی از داستان محبوب دارک فونیکس (Dark Phoenix) خواهد بود. با این حال، کینبرگ از دادن هرگونه جوابی در ارتباط با این شایعات، امتناع کرد. او در ادامه گفت:

در حال حاضر من واقعا نمی‌توانم در مورد محتوای فیلم و آنچه که قرار است در این فیلم شاهد باشیم، صحبت کنم. اما ما قطعا می‌خواهیم به بخش‌های جدیدی از مجموعه X-Men که تاکنون به آن وارد نشده‌ایم، وارد شویم. این بدان معناست که فقط قرار نیست داستانی مثل Dark Pheonix را در فیلم بعدی تماشا کنیم و در واقع ما می‌خواهیم به پتانسیل‌های بین شخصیت‌ها نیز بپردازیم. ما دوست داریم و می‌خواهیم که فیلم بعدی احساس واقعی‌تر و حتی داستان عمیق‌تر و پر چالش‌تری داشته باشد و این راه بسیار خطرناکی است که در آن قدم گذاشته‌ایم، چرا که تاکنون اثری مشابه این فیلم در مجموعه X-Men دیده نشده است.

فیلم Logan جدیدترین فیلم مجموعه X-Men است که در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم با استقبال منتقدان نیز روبرو شده است. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم لوگان حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، فیلمبرداری و تولید دو فیلم Deadpool 2 و مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants)، از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. 

همچنین فیلمبرداری قسمت پایلوت و آزمایشی سریال جدید X-Men بزودی آغاز خواهد شد. در اوایل ماه بهمن، کمپانی فاکس دستور ساخت این قسمت را رسما صادر کرد. برایان سینگر قرار است کارگردانی این قسمت را بر عهده داشته باشد. همچنین کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال نیز بر عهده مت نیکس خواهد بود. این سریال داستان پدر و مادر یک میوتنت را روایت خواهد کرد. آن‌ها پس از اینکه متوجه می‌شوند تحت تعقیب دولت هستند و دولت در نظر دارد کودک آن‌ها را دستگیر و به جای نامشخصی تبعید کنند، به یک گروه مقاومت زیر زمینی که از میتونت‌ها تشکیل شده، ملحق می‌شوند. تاکنون حضور جیمی چانگ برای بازی در نقش بلینک و بلیر ردفورد برای بازی در نقش سم، در سریال جدید X-Men تایید شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده