نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Logan آخرین حضور پاتریک استوارت در مجموعه X-Men است

پاتریک استوارت تایید کرد که فیلم لوگان (Logan) آخرین حضور او در مجموعه مردان ایکس (X-Men) است.

هیو جکمن پیش از این اعلام کرده بود فیلم Logan آخرین حضور او در نقش لوگان / ولورین در مجموعه X-Men خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ پاتریک استوارت نیز تایید کرده است که این فیلم، آخرین حضور او در این مجموعه خواهد بود. استوارت طی ۱۷ سال عهده دار نقش پروفسور چارلز اگزاویر در مجموعه X-Men بوده و در فیلم‌های متعددی از این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، استوارت این خبر را در یک کنفرانس خبری در SiriusXM در کنار جکمن و جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، تایید و اعلام کرد. او در طی این کنفرانس توضیح داد که در جشنواره برلین سه بار فیلم Logan را تماشا کرده است. استوارت گفت:

وقتی فیلم پایان رسید، قرار بود ما صحبت کنیم، اما هنوز لیست بازیگران و عوامل سازنده فیلم به پایان نرسیده بود. بنابراین، ما باید کمی بیشتر صبر می‌کردیم و روی صندلی خود باقی می‌ماندیم. زمانی که من نشسته بودم، متوجه شدم که من هرگز فرصتی بهتر، کامل‌تر، عاطفی‌تر، حساس‌تر و زیباتر از این برای خداحافظی با این نقش و مجموعه X-Men پیدا نخواهم کرد. بنابراین، من همان شب به هیو گفتم که کار من هم با این مجموعه و این نقش به پایان رسیده است.

x-men days of future past

استوارت پیش از حضور در فیلم Logan، از سال ۲۰۰۰ در ۶ فیلم مجموعه X-Men از جمله X-Men، مردان ایکس ۲ (X-Men 2)، مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand)، خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine)، ولورین (The Wolverine) و مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) در نقش پروفسور اگزاویر به ایفای نقش پرداخته بود. بر خلاف ولورین که بازیگر او تا به امروز تغییر نکرده است، جیمز مک‌آووی در سه فیلم X-Men: Days of Future Past، مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse نقش جوانی و میانسالی پروفسور اگزاویر را بر عهده داشته است. 

پس از انتشار فیلم X-Men: Days of Future Past در سال ۲۰۱۴، کار بسیاری از بازیگران قدیمی سه گانه اصلی X-Men با این مجموعه به پایان رسید. پس از انتشار فیلم X-Men: Apocalypse در تابستان امسال، شایعات بسیاری مبنی بر ریبوت این مجموعه به گوش می‌رسید. با این حال، سه فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) و مردان ایکس: سوپرنوا (X-Men: Supernova) در دست ساخت هستند که به نظر نمی‌رسد شاهد تغییر بازیگران این مجموعه باشیم. همچنین جو کارناهان به همراه رایان رینولدز کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده گرفته‌اند. علاوه بر این، ساخت فیلم گامبیت (Gambit) نیز همچنان لغو نشده و ممکن است فیلمبرداری آن از سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

فیلم Logan جدیدترین فیلم مجموعه X-Men است که در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم با استقبال منتقدان نیز روبرو شده است. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده