نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

اولین پوستر سریال Castlevania منتشر شد

شبکه استریم نت فلیکس اولین پوستر سریال کسلوانیا (Castlevania) را منتشر کرد.

ماه گذشته، نت‌فلیکس ساخت سریال Castlevania را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۷ از این شبکه استریم منتشر شود. حال نت‌فلیکس اولین پوستر سریال Castlevania را منتشر کرده است. آدای شانکار، تهیه کننده این سریال، این تصویر مفهومی را که فضای آن با رنگ قرمز خونی پوشیده شده در فیسبوک شخصی خود منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Netflix Castlevania Poster

طبق اطلاعاتی که نت‌فلیکس پیش از این منتشر کرده بود:

این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، در دست ساخت است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند.

ماه گذشته شانکار در مصاحبه با به وب‌سایت IGN گفت که سریال Castlevania اقتباسی از بازی Castlevania III: Dracula's Curse خواهد بود و برای ساخت این سریال، از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) الهام گرفته شده است. با این حال، شانکار از به اشتراک گذاشتن توضیحات و اطلاعات بیشتر در مورد داستان سریال Castlevania، خودداری کرد. اگر چه با توجه به اتفاقات این بازی، در این سریال احتمالا شاهد مبارزه‌های ترور بلمونت در اروپای سال ۱۴۰۰ میلادی خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود شاهد حضور آلوکارد، پسر دراکولا، نیز باشیم.

شانکار همچنین اضافه کرد که سریال Castlevania با درجه سنی بزرگسال تولید می‌شود که در آن شاهد مقدار زیادی خشونت به همراه موضوعات دیگر خواهیم بود.  اولین قسمت از فصل اول سریال Castlevania قرار است در طی سال ۲۰۱۷ منتشر شود. شانکار اضافه کرد که فصل دوم این سریال در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد، هرچند در بیانیه شبکه نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Castlevania ذکر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده