نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Alien: Covenant منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم با انتشار تصویری گروهی از بازیگران فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant)، لیست کامل بازیگران این فیلم را تایید و اعلام کرد.

فیلم Alien: Covenant بهار سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. نخستین تریلر این فیلم در ماه دسامبر منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ کمپانی فاکس قرن بیستم تصویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. این تصویر که توسط صفحه رسمی مجموعه بیگانه (Alien) در توییتر منتشر شده، پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Alien: Covenant را نشان می‌دهد که تمامی بازیگران این فیلم در آن حضور دارند. در این تصویر جیمز فرانکو نیز دیده می‌شود که تایید شده است نقش کاپیتان برانسون را در این فیلم بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Alien: Covenant Full Cast

علاوه بر فرانکو، مایکل فاسبندر، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مایکل فاسبندر اخیرا فاش کرده که او در نقش دو شخصیت در این فیلم بازی کرده است. او قرار است در نقش دیوید، رباتی که در فیلم پرومتئوس (Prometheus) مشاهده کردیم، و یک ربات جدید به نام والتر در فیلم Alien: Covenant نقش آفرینی کند. فاسبندر در مصاحبه با AvP گلکسی می‌گوید:

من این اجازه را دارم که بگویم که در نقش دو ربات به نام‌های دیوید و والتر در این فیلم حضور دارم و بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم حسن بزرگی که اینجا وجود دارد این است که ریدلی به دی‌ان‌ای اصلی مجموعه Alien بازگشته است که به معنای بازگشت عناصر ترس و وحشت به فیلم هستند. اما هنوز هم در بخش‌هایی با فیلم Prometheus اشتراک و ارتباط دارد. ریدلی میزان این اشتراک را کاهش داده است او یک ماشین و یک انسان باور نکردنی است و در وضعیت خوبی قرار دارد. او مانند یک بچه بازیگوش و خیال پرداز است.

کارگردانی فیلم Alien: Covenant ریدلی اسکات بوده است. او پیش از این کارگردانی فیلم Alien محصول سال ۱۹۷۷ و فیلم Prometheus را بر عهده داشته است.  این فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم Prometheus که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. نیل بلومکمپ اخیرا اعلام کرده که احتمال ساخت قسمت پنجم فیلم Alien بسیار ضعیف است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. تاکنون دو بار تاریخ اکران این فیلم تغییر کرده است. پیش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتاد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده