// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

ستاره آواتار دنباله این فیلم را غیر قابل مقایسه با هر فیلم دیگر خواند

سم ورتینگتون بازیگر نقش جیک سالی در فیلم Avatar، در رابطه با دنباله این فیلم جزئیات جدیدی را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ماه قبل بود که جیمز کامرون، ماه آگوست (مرداد ۹۶) را به عنوان تاریخ شروع فیلم‌برداری دنباله فیلم آواتار اعلام کرد. حالا «سم ورتینگتون» در جریان مصاحبه‌ای درباره این فیلم، و اینکه طرفداران چه انتظاراتی می‌توانند از دنباله آواتار داشته باشند به صحبت پرداخته است.

او در مصاحبه با We Got This Covered، توضیح داد که «هر چهار فیلم دنباله پیش رو، به طور همزمان با یکدیگر فیلم‌برداری خواهند شد». ورتینگتون در این باره گفت:

آن‌ها قرار است به شکل همزمان فیلم‌برداری شوند. فکر می‌کنم برنامه این است که یک فاصله زمانی در این میان باشد، اما معمولا این قبیل مسائل تا وقتی که شروع نشوند مبهم خواهند بود. ما هنوز طبق برنامه در تابستان کار را شروع خواهیم کرد. جیمز، به زمان برای تکمیل نهایی فیلمنامه احتیاج دارد. او هر زمان که بگوید، من خواهم رفت چون جیمز استاد این کار است. من فیلمنامه‌ها را هم خوانده‌ام و آن‌ها عالی هستند. این فیلم شبیه هیچ چیزی که تا حالا دیده‌اید نخواهد بود.

ورتینگتون پس از این در ارتباط با «جنبه خانوادگی» فیلم که کامرون پیش‌تر اشاره کرده بود تأکید کرد:

این قرار است در رابطه با جیک [جیک سالی، شخصیت ورتینگتون] هشت سال پس از وقایع فیلم اول باشد؛ او حالا یک خانواده دارد. دنیا از آنچه در فیلم اول دیدیم بزرگ‌تر است، اما فیلم در ذات خودش پیرامون خانواده است.

جیک همچنان جوهره شخصیت کودکانه‌ای را دارد که دنیا را برای اولین بار می‌بیند. او اما حالا، برای مدتی در این دنیا زندگی کرده پس چه چیز این دنیا را برای اولین بار می‌بیند؟ فیلم از طریق گردش در فعالیت‌های خانوادگی به این موضوع می‌پردازد.

هنوز تاریخ انتشار رسمی برای اولین دنباله آواتار مشخص نشده، ولی کامرون پیش از این گفته بود که امیدوار است فیلم تا کریسمس ۲۰۱۸ آماده شود. پیش از این نیز در زومجی خواندید که کمپانی فاکس برای یک فیلم بدون نام، تاریخ اکران ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) را از «کارگردان استودیو لایت‌استورم اینترتینمنت» مشخص کرده بود.

جیمز کامرون همچنین امیدواری خود را از ساخت فیلم‌ها بدون نیاز به عینک سه‌بعدی نیز فاش کرده بود.

من قصد دارم که با تمام توان فناوری را به جلو هدایت کنم. نه تنها برای ابزارهای بهتر، جریان کاری بهتر، دامنه دینامیک بالا (HDR) و نرخ فریم بالاتر، بلکه چیزهایی هستند که ما در حال کار بر روی آن بوده و به سمت آن در حرکت هستیم. من هنوز هم به بهبود فناوری سه بعدی بسیار خوشبین هستم، اما ما نیاز به پروژکتورهای روشن‌تر داریم و در نهایت من فکر می‌کنم می‌توان بدون نیاز به عینک فیلم‌های سه بعدی را تماشا کرد. ما این فناوری را بدست خواهیم آورد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده