نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

ساخت مجموعه کلاه قرمزی ۹۶ آغاز شد

مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی ویژه نوروز ۹۶ به کارگردانی ایرج طهماسب مقابل دوربین رفت.

کلاه قرمزی امسال به تلویزیون بازمی‌گردد. ساخت این مجموعه‌ی تلویزیونی پرطرفدار به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حمید مدرسی برای پخش از شبکه‌ی دو سیما در تعطیلات نوروز ۹۶، در نظر گرفته شده است. کلاه قرمزی آخرین بار در سال ۹۴ به روی آنتن رفت و همواره یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز صدا و سیما بوده است.

در این مجموعه‌ی عروسکی حمید جبلی (کلاه قرمزی و پسرخاله)، محمدرضا هدایتی (پسرعمه زا)، محمد بحرانی (ببعی و هم ساده)، بهادر مالکی (فامیل دور)، کاظم سیاحی (جیگر)، محمد لقمانیان (پسر فامیل دور)، احسان کرمی (عزیزم ببخشید)، هوتن شکیبا (دیبی)، علی سرابی (گابی) از صداپیشگان اصلی عروسک‌ها هستند و مرضیه محبوب، محمد اعلمی، شیما بخشنده، محمد لقمانیان، مهدی برقعی، حامد ذبیحی، مهتاب تبریزی، علی اعتصامی‌فر نیز عروسک‌گردان‌های کلاه قرمزی هستند. مهدی برقعی و حامد ذبیحی عروسک‌گردان جناب خان، عروسک محبوب برنامه‌ی خندوانه نیز بودند که به دلیل اختلاف با صاحب امتیاز این عروسک، دیگر در این برنامه حضور ندارد.

در کلاه قرمزی 96 به رسم هر سال، شاهد عروسک‌های جدیدی خواهیم بود. شخصیت «عزیزم ببخشید» که یکی از عروسک‌های جدید این برنامه است در سری پیشین کلاه قرمزی با استقبال بسیاری مواجه شد.

مدتی پیش خبر غم‌انگیز درگذشت دنیا فنی‌زاده، عروسک‌گردان کلاه قرمزی باعث شده بود که ساخت سری جدید این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد اما اعلام شده که کلاه قرمزی در سری جدید حضور خواهد داشت اما عروسک‌گردان او هنوز مشخص نیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده