نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

فیلمی براساس تام بریدی، ستاره مسابقات NFL در دست ساخت است

نویسندگان فیلم The Fighter در حال کار بر روی فیلمی براساس تام بریدی، ستاره مسابقات NFL، هستند.

در جریان ۵۱امین فینال مسابقات NFL موسوم به Super Bowl LI، تیم نیو انگلند پتریوتس با یک بازگشت تاریخی توانست تیم آتلانتا فالکونز را شکست دهد و قهرمان مسابقات این فصل NFL شود. تام بریدی ستاره تیم نیو انگلند پتریوتس، برای پنجمین بار فاتح مسابقات NFL شده است و همچنین برای چهارمین بار جایزه بهترین بازیکن فصل NFL موسوم به MVP را دریافت کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ در حال حاضر کتابی براساس داستان قهرمانی و بازگشت تاریخی تیم نیو انگلند پتریوتس و درخشش تام بریدی و همچنین اتفاقات دیگر از جمله اتفاق Deflategate، در دست نوشتن است. حال طبق گفته وب‌سایت ددلاین، فیلمی براساس این کتاب نیز در دست ساخت است.

Tom Brady

پائول تاماسی و اریک جانسون که برای نوشتن فیلمنامه فیلم مشت‌زن (The Fighter) نامزد جایزه اسکار شده‌اند، به همراه کیسی شرمن، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. دیو وج، روزنامه نگار مستقر در شهر بوستون، نیز به آن‌ها در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. ددلاین در ادامه اضافه کرد که نویسندگان در حال بررسی منابع مختلف خود از جمله اتفاقات درون رختکن تیم پتریوتس و پشت صحنه اتفاقاتی که در مسابقه Super Bowl رخ داد مانند کسانی که ورزشگاه را ترک کردند، هستند. وج به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت:

هنگامی که ما به دنبال داستان‌‌های مختلف برای ساخت فیلم هستیم، اکثرا به دنبال موضوعات کلی هستیم که افرادی در لحظات سخت با غلبه بر شانس دست به کار بزرگی می‌زنند و الهام بخش دیگر مردم می‌شوند. بازی که ما چند هفته پیش تماشا کردیم واقعا معرف این شخص است. این داستان برای یک فیلم ساخته شده است.

این پروژه روزهای اولیه خود را سپری می‌کند. با این حال، هنوز هیچ صحبتی در مورد بازیگر نقش تام بریدی یا دیگر شخصیت‌های کلیدی و مهم این فیلم، نشده است. هرچند کار نوشتن این کتاب به پایان نرسیده است، اما اتفاق Deflategate و اتفاقات مسابقه Super Bowl LI به نظر می‌رسد دلیل قانع کننده‌ای برای ساخت این فیلم باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده