نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

اولین بازیگر سریال فرعی Sons of Anarchy معرفی شد

شبکه FX اعلام کرد که ادوارد جیمز آلموس به جمع بازیگران سریال فرعی Sons of Anarchy با نام Mayanc MC، پیوسته است.

توسعه و ساخت سریال Mayanc MC، که نسخه فرعی سریال محبوب پسران آنارکی (Sons of Anarchy) است، با سرعت در حال انجام است. حال طبق خبری که وب‌سایت اینترمینتت ویکلی منتشر کرده، ادوارد جیمز آلموس، بازیگر فیلم بلید رانر (Blade Runner) و سریال‌هایی چون ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica) و دکستر (Dexter)، به جمع بازیگران سریال Mayanc MC پیوسته است. او قرار است یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بازی کند، اما نام نقش او اعلام نشده است. این وب‌سایت اضافه می‌کند که اتفاقات این سریال، پس از اتفاقات جکس تلر جریان دارد. تمرکز سریال Mayanc MC بر روی شخصیتی به نامه ای‌زد ریس خواهد بود، او با دوراندیشی که دارد، می‌خواهد گروه Mayan MC را در مرز کالیفرنیا / مکزیک اداره کند. ای‌زد ریس در حال مبارزه با اشتیاق خود برای گرفتن انتقام از کارتل است و او باید این موضوع را کنترل کند.

Edward James Olmos in Agents of S.H.I.E.L.D.

 سریال Mayanc MC قرار است مانند سریال Sons of Anarchy، به یک سریال درام خانوادگی، تاریک و قانون گریزی تبدیل شود. این سریال در واقع قرار است داستان مشابه‌ی مانند سریال Sons of Anarchy را روایت کند، اما این بار داستان از نگاه یک شخصیت لاتین تبار روایت خواهد شد. نام سریال برگرفته از گروه Mayans Motorcycle Club است که نقش مهمی در سریال اصلی داشته‌اند. در سریال Sons of Anarchy،  امیلیو ریورا عهده دار نقش مارکوس آلوارز، رهبر گروه مایاها، بود. با این حال، بازگشت او در سریال Mayans MC تایید نشده است.

شبکه FX دستور ساخت قسمت آزمایشی سریال Mayans MC را صادر کرده است و فیلمبرداری این سریال قرار است از ماه آینده آغاز شود. همچنین کرت ساتر، خالق سریال Sons of Anarchy، به همراه الگین جیمز، کار نوشتن فیلمنامه سریال Mayans MC را بر عهده دارند. جیمز به دلیل حضور در یک گروه گنگستری، مدتی را در زندان سپری کرده است. ساتر در مورد دلیل حضور جیمز در این سریال گفت:

من به دنبال یک فرد قوی بودم که با لهجه منحصر به فرد لاتین صحبت کند. چون یک فرد سفید پوست هرگز نمی‌تواند اثری در مورد فرهنگ لاتین بسازد. به همین دلیل جیمز مناسب‌ترین فرد برای این سریال بود.

نظر شما در مورد سریال Mayans MC چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده